Kaki bulu-bulu, ubat hilang stress!

5:03:00 PM Sally Samsaiman 6 Comments



Setiap hari lepas balik kerja...Sally mmg akan cari kucing-kucing Sally...tau tak rasa macam ada anak-anak yang menunggu kita...balik rumah penuh ada depan pintu tuu..hihihi...Ada yang sibuk nak main dekat luar...sabar jelaaa....


Kita balik...di elok je tidur..huh! Untung laaa dapat tidur kan..hahahaha...Sally kadang rasa macam ada dorang ni hilang penat kerja kat office seharian...kita takde anak kan...anak bulussss pun boleh! hahahaha...


Mami Mimi...tengah mengandung...dok la menyendeng kat mana kita ada...kadang tu kita tgh elok baring..tiba-tiba dia ada baring kat belakang badan...haihhh...dah sarat dah ni..sebab asyik tidur je dia...

You Might Also Like

6 comments:

  1. Hi Ucing singgah sini (>.<) miau..

    ReplyDelete
  2. Kan Kak Sally? Dulu sebelum kawen kita suke bela kucing. Tak hirau dekat diri sendiri yang sedia ada penyakit lelah ni. :) Sebab bila ada kucing ni tak rasa sunyi langsung. Sekarang da kawen, kucing pun tak dek dah. Kucing hilang. So ambik keputusan xnak jage dah, nanti hilang lagi. Huhuhu. :)

    ReplyDelete
  3. Tak lama lagi sally dapat anak buah bulus ea....yeyyyy...

    ReplyDelete
  4. alaaa seronoknya ada bela kucing :( perasaan tu rasa bahagia sangat bila kita penat2 balik keje ada kucing2 yg tgh tunggu. nak jugak rasa mcmtu T__T

    ReplyDelete
  5. Dia penat berjalan jalan seharian tu yang tido je kerja. Hahaha

    ReplyDelete
  6. Bestnyaaaaaa ada kucing! Rindu sangat-sangat nak main dengan kucing

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!