Facebook Logo

9:44:00 AM Sally Samsaiman 6 Comments


Bila ternampak gambar ni..serius...mmg terdetik yang logo Facebook ni ada bawa maksud yang sama macam ape yang jadi sekarang...semuanya 24/7 mata kat telefon...bangun pagi terus cari telefon...Sally tak kata orang lain kadang tu Sally pun sama je...

Betapa kita boleh tunduk kat media sosial yang sebenarnya membawa kita kepada kelalaian...

Allahu...dugaan besar betul untuk kita walau sebenarnya kita tak nampak dugaan tuuu...

You Might Also Like

6 comments:

  1. patut lah dia buat logo macam tu.Tapi kalau whatsapp macam mana pula ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya takde la sampai macam tu sekali...tapi tu cuma nak bg peringatan kat kita :)

      Delete
  2. tak perasan pula Azwar logo ni. ;)

    ReplyDelete
  3. Ohhhh yeaaaaahh . dan sekarang tengah buat bnda yg sama dgn gmbar dekat atas ..

    ReplyDelete
  4. Serious ke? Tapi, memang agak samalah dengan situasi sekarang ni.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!