Friday, January 22, 2016

Rasa kosong tapi tak tahu kenapa



Pernah tak korang berada dalam keadaan tiba-tiba jiwa rasa kosong sangat tapi tak tahu sebab apa...bukan rindu, bukan sedih, bukan jugak penat tapi just nothing, kosong....

Beberapa hari lalu tiba-tiba Sally berada dalam state of empty mind...rasa macam lost tapi tak tahu apa yang hilang...Sampaikan mood nak bercakap, berbual...semua hilang...spoil for all day long~

8 comments:

  1. Pernah ! Dan tak suka rasa tuuh =.="

    ReplyDelete
  2. Pernah kak Sally. Susah hati sangat kalau terjadi :(

    ReplyDelete
  3. pernah...bila terlalu banyak berfikir..n risau...tertekan.. :)

    ReplyDelete
  4. pernah3. bila tnya pndapat org lain knpa rasa gitu, msti org ckp suruh dktkan diri dgn Allah.

    ReplyDelete
  5. Pernah. Sumpah blank......... :(

    ReplyDelete
  6. emm..ada kot..tp jrg2 sgt la..maklumlah kalo kat umah Adam duk nyepah je keje nyee.. :p

    ReplyDelete
  7. pernah juga sesekali kekosongan melanda jiwa sally.. Istighfar banyak2 kay :)

    ReplyDelete
  8. Pernah... tapi time bujang dulu. Dah kahwin ni tak rasa sangat. Biasanya kalau saya rasa camtu saya akan keluar...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!