Mimpi semalam, gembira & sedih dalam satu masa.

4:55:00 PM Sally Samsaiman 8 Comments


Setiap malam bila kita tidur, kadang-kadang kita akan bermimpi...kadang mimpi tuu ada yang panggil deja-vu...Harini mimpikan benda yang akan jadi 2-3 tahun atau mungkin benda tu kita mimpi awal daripada yang sepatutnya....Mimpi, semuanya mainan tidur sahaja...

Kadang tuu ada mimpi yang kita harap jadi kenyataan kan...

Semalam Sally sampai lewat...Walaupun daripada Ipoh ke Kuala Lumpur sebenarnya bukanlah jauh sangat, tapi mungkin sebab aktiviti sepanjang perjalanan tu yang membuatkan badan penat dan otak bercelaru agaknya...

9 Disember 2008

Dah 7 tahun berlalu...tapi macam baru je rasanya arwah papa tinggalkan kami...kadang tu bila teringat...sedih tu mmg sedih...Tahun ni Sally agak busy, minggu lepas Sally langsung tak teringat yang dah 7 tahun...dan semalam setelah sekian lama Sally mimpi arwah papa...hmmm...entah nak cakap sedih pun ye...huhu...mungkin sebab terlalu rindukan papa kot agaknya ye...Kalau papa ada, esok hari jadi dia...hmm

Semalam, Sally nampak papa nikahkan Sally...Jangan tanya muka my-so-called-future-husband tuu...Mmg takkan nampak la kan...sebab dia menghadap papa dan Sally boleh nampak muka papa...you know what I meant kan? Sally pandang muka papa...raut wajah dia tenang je...takde pun riak gembira atau apa..tapi Sally nampak airmata dia jatuh masa dah selesai akad tu...He was crying...Lepas saksi kata "sah"...

Sally tak tau nak definasikan apa...I was hoping that my father will do the "akad" with my-so-called-future-husband in the future...but...hmmm...I should faced the reality that he was no longer here...It was a happy dream but at the same time the saddest dream in my life...because the dream will remain as a dream....

Al-Fatihah for Samsaiman B. Mohd Said


You Might Also Like

8 comments:

  1. sayu pulak bila baca mimpi kak sally ni :( semoga papa kak sally ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman..

    ReplyDelete
  2. Al-Fatihah buat arwah ayah sally..kita slalu juga mimpi yg bukan2 kejdg x masuk d akal

    ReplyDelete
  3. Al fatihah..semoga arwah ayah kak Sally ditempatkan dikalangan hambaNya yang beriman.aamiin..

    ReplyDelete
  4. biasanya kalo kita rindu atau teringat sangat2 kat someone, tidur je mesti akan mimpi kat orang tu.

    ReplyDelete
  5. Moga arwah ayah kak Sally sentiasa dibawah lindungan Allah.

    ReplyDelete
  6. Sedih pulak kita baca. Moga arwah tenang di sana T_T

    ReplyDelete
  7. selalu sedekahkan doa untuk ayah, doa anak yg soleh solehah insyaALLAH sampai :')

    ReplyDelete
  8. Semoga kak sally kuat.. Alfatihah
    Untuk ayah kak sally

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!