Last day in Taipei, Taiwan

7:56:00 AM Sally Samsaiman 16 Comments


Alhamdulillah... Dah hampir penamatnya..harini merupakan hari terakhir Sally di Taipei...walaupun macam tu, Sally tetap sedih nak balik dan dalam masa yang sama nak balik cepat...

Rasanya dah hampir 7 hari Sally tak sentuh nasi..hahaha...semuanya sebab tak jumpa makanan halal kat sini...Kalau ada pun semuanya mahal..huhu

Hopefully flight malam ni selamat dan tak sabar nak balik Malaysia..

You Might Also Like

16 comments:

  1. amboi.....
    live update la nie ye...mood jeles!haha

    ReplyDelete
  2. Have a safe trip home, Sally :)

    ReplyDelete
  3. welcome back to malaysia sally..hehe

    ReplyDelete
  4. Enjoy masa yang berbaki di Taiwan, kak Sally! :)

    ReplyDelete
  5. wuuu mesti rindu giler² nak makan nasik...huhu pulang dengan selamat ok! :)

    ReplyDelete
  6. wewitt kak sally. mcm model pulak :p

    ReplyDelete
  7. cecah je msia, cepat2 cari nasi kak sally!! 7 hari lama tuh, xmenggigil ker... abes mkn roti ke? pizza ke cmne? take care kak sally tau! me love u, muah2!

    ReplyDelete
  8. Ceritalah cepat pengalaman jenjalan di Taipei.

    ReplyDelete
  9. sedih tapi nak balik cepat.. nasi yg dirinduinya..haha... melayu ni memang xlari dari nasi..:)

    ReplyDelete
  10. semoga selamat sampai Sally and welcome back

    ReplyDelete
  11. Salam singgah sebelum tidur dik sally...selamat kembali ke tanah air dik sally...semoga selamat sampai yer..

    ReplyDelete
  12. bestnya sally... nanti nak pi jugak, tunggu duit jatuh ke riba,,haha

    ReplyDelete
  13. omg mesti kak sally rindu naci like srsly!! huhu get home safely ok kak sally <3333333333333

    ReplyDelete
  14. belum pernah ke Taiwan lagi...best x?

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!