SkinSoul C-Jello - Collagen Jelly Bar

12:34:00 PM Sally Samsaiman 3 Comments


SkinSoul C-Jello - Collagen Jelly Bar
| Bercakap pasal kolagen, mmg banyak sangat yang kita boleh dapat dalam pasaran Malaysia ni...ada yang berbentuk serbuk...ada yang kena campur dengan air...dalam bentuk pil...tapi pernah tak dengar pasal kolagen dalam bentuk jeli..?

Haaa...ni Sally baru tau yang jenama Skin Soul ada mengeluarkan C-Jello - Collagen Jelly Bar...apa yang best pasal C-Jello - Collagen Jelly Bar ni ye..?



C-Jello - Collagen Jelly Bar ini menyokong pemulihan kulit dengan menjadikan kulit kita tampak muda , sihat dan berseri dengan cara yang selamat. C- Jello merupakan jeli pertama yang pernah dihasilan yang mampu membantu memberikan penyerapan yang paling berkesan dan dibuat secara eksklusif di Korea.

C-Jello - Collagen Jelly Bar ni memang sangat sesuai dengan mereka yang selalu sibuk, tapi masih nak jaga penampilan diri...mudah sangat cara nak makannya...hanya koyakkan satu sachet dan makan satu pada waktu pagi sebelum sarapan dan satu lagi sebelum tidur pada waktu malam...


Dalam setiap kotak ni ada 15 sachet, jadinya kalau nak amalkan untuk sebulan...boleh beli empat kotak...tapi Sally nak cuba untuk 2 minggu dulu...kita tengok macam mana kesan yang mampu C-Jello - Collagen Jelly Bar berikan pada tubuh badan dan kulit muka Sally..

Antara sebab kenapa Sally cuba makan C-Jello - Collagen Jelly Bar :
  1. Melambatkan proses penuaan yang disebabkan oleh faktor-faktor luaran seperti sinar UV , radikal bebas yang berbahaya , tekanan dan pencemaran
  2. Menyusun semula kolagen kulit dan berupaya untuk mengekalkan keanjalan kulit
  3. Merangsang proses pembaharuan kulit untuk penampilan yang lebih muda
  4. Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan
  5. Menghilangkan tompok gelap untuk tona kulit yang lebih cerah dan lebih cerah
  6. Meningkatkan kesihatan secara keseluruhan dan kelembutan kulit
Bila dah masuk umur 25 tahun ni...macam-macam benda nak kena jaga...nak kena jaga kesihatan, nak kena pandai kawal makan...dan yang penting muka kena jaga...bukan untuk kepuasan orang lain, tapi untuk kita juga kan...


SkinSoul C-Jello - Collagen Jelly Bar ni...rasa dia masam-masam...kadang macam rasa buah tembikai susu, kadang rasa macam makan asam jawa, kadang tu macam minum ribena...eh...tapi senang kata dia sedap laa...Sally baru cuba 2 hari...masih ada berbaki 12 hari lagi untuk tengok apa kesan dia...So, Sally akan kekalkan amalkan SkinSoul C-Jello - Collagen Jelly Bar sampai la habis dan tengok, apa jadi pada kulit Sally yang tgh bermasalah macam bawah ni...


You Might Also Like

3 comments:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!