Sally & Loz Block | Iron Man

11:17:00 AM Sally Samsaiman 4 Comments


Benda ni baru je sampai semalam...Kali ni Sally beli direct daripada China terus..hihihi...sebab banyak benda boleh nak beli...hahahaha...lepas ni kalau ada duit lebih Sally nak beli yang lagi besar pulak...hahahaha...maybe beli building pulak ke kan...Sally nak kosongkan almari kaca ibu...hahahaha...

Kali ni Sally buat watak daripada filem Avengers, Iron Man...Iron Man ni takde la susah sangat nak buatnya...tak seleceh buat Minion tu...tapi bukan la terlalu mudah...mungkin sebab dah biasa buat kan...jadinya okay laa...senang...

So, tadaaaa....my Iron Man!

You Might Also Like

4 comments:

  1. rajin betoi sally main lego2 nih..

    ReplyDelete
  2. Dah banyak dah yang siap eh. Saya suka yang Hello Kitty tu.

    ReplyDelete
  3. ehehehe Sally dah addicted ke ? bahaya ni hahaha..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!