Lelaki dalam hidup Sally.

3:49:00 PM Sally Samsaiman 17 Comments


Along - Abg Sharul - Abg Aily

Buat masa ni, ini jela lelaki yang ada dalam hidup Sally...Kehadiran abg Sharul selepas sah menjadi suami kepada satu-satunya kakak Sally, menggantikan tempat arwah papa...Jadinya ada 3 orang lelaki dalam hidup Sally sekarang.

Tahun ni merupakan tahun ketujuh sejak papa meninggal dunia..hmmm...kadang-kadang tu rasa kosong...yela..kalau dia ada tu...banyak benda tak boleh nak buat...huhu..boleh tak kadang-kadang tu harap ada orang marah, ada orang tegur kita..kosong..

Bila nak ada lelaki keempat neh..

Ish! =)

You Might Also Like

17 comments:

  1. Lelaki ke4 bukan dah ada ke ? Penat je kita rebut rebut. Eh. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. keluarga kita reject sebab dia tak nak masuk Islam :P

      Delete
  2. insyaallah kalau jodoh dah dtg..adalah yg no.4

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah kak...hehehe...Sally memain je tu :D

      Delete
  3. no 4 tu, adik angkat ke abang angkat... ihihih... isyaallah...

    ReplyDelete
  4. yang keempat coming soon. Hahahha

    ReplyDelete
  5. In Shaa Allah, tiba masanya adalah lelaki yang keempat tu...

    ReplyDelete
  6. bilalah nak dtg yg keempat tu?..hehe

    ReplyDelete
  7. Coning soon la tu ..Sally kena banyak2 berdoa ya..

    ReplyDelete
  8. Kita doakan jodoh kak Sally cepat sampai. Amin.

    ReplyDelete
  9. ehem..dah ada calon keempatkah anda? ;P

    ReplyDelete
  10. inshaAllah tak lama ada lah tu =)

    ReplyDelete
  11. hihi semoga lelaki keempat cepat hadir dalam hidup Sally =)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!