Poskad untuk pemenang Holiday GiveAway by Sally Samsaiman dah dipos!

2:51:00 PM Sally Samsaiman 12 Comments

Ambik!

Tajuk entry pun dah macam satu perenggan ayat dah..hahahaha...kalau tak buat entry pun rasanya korang dah tau apa yang akan Sally bagitau dalam entry ni kan...hahahaha...tak reti nak pendekkan tajuk...main copy paste je...


So, kepada pemenang yang dah bagi alamat kat Sally tu...selamat menanti...kalau dah sampai bagitau la kat Sally tau!

Much love! :)

You Might Also Like

12 comments:

  1. Tahniah.. Moga selamat smpai kepd penerimanya..

    ReplyDelete
  2. Semoga selamat sampai kepada penerima..

    ReplyDelete
  3. wah..mesti dorang x sabar tuh tunggu hadiah..hehe

    ReplyDelete
  4. Wah wah wah. Mahu tunggu depan pintu sentiasa pemenang-pemenangnya nanti.

    ReplyDelete
  5. Tahniah kepada semua pemenang :)

    ReplyDelete
  6. Wahh...bestnya...tahniah kepada semua yang menang...

    ReplyDelete
  7. Irna dah dapat..Thanks a lot...Cute...

    ReplyDelete
  8. tengah tunggu posmen nie heheheh tq sally ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu ape ek..? sebab yg ni dah settle lama dah...yang baru belum pos lagi... :)

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!