I'm in Gangneung.

5:00:00 AM Sally Samsaiman 12 Comments

Rasanya korang mesti jarang dengar nama tempat ni kan...hehehe...Gangneung ni depan sikit daripada Seoul, macam area kampung sikit laaa...

Ouhh...Sally dah balik daripada Jeju Island...sekarang kat Gangneung, esok baru balik ke Seoul...sebelum balik ke Malaysia...cuaca kat sini sejuk sangat...sampai rasa bersyukur la Malaysia panas kan...hahahaha

Dah ramai yang join GA Sally...thanks la ye...huhu...haaa...jangan lupa baca entry review tau...penat tulis...kekeke...okay laaa..Sally nak siap...nak pi main rail bike nanti...

Annyeong!


You Might Also Like

12 comments:

  1. Semard gmbr tuh.maleficient gituh..hehe

    ReplyDelete
  2. wah sally.... syoknya kamu... :) jangan lupa ole2 untuk i oke

    Mama Niza

    ReplyDelete
  3. Rail bike pulokk hihi have fun tau kak sally hihyhi tangkap gmbr byk ciked

    ReplyDelete
  4. wahhh dah kidnap lee minho ke belum? xD

    ReplyDelete
  5. salam singgah pagi dik Sally...bestnya da round korea yer...gmbr bawa tu dik Sally nak terbang ke mana tu...hihi...

    ReplyDelete
  6. bawak balik menantu korea ok! hehehehe

    ReplyDelete
  7. perghh sayap diaaa.... ni lagi gempak dari sayap macam fairies tu. hehhe

    ReplyDelete
  8. Waa bestnya. semoga selamat pulang

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!