Atas meja kerja.

7:00:00 AM Sally Samsaiman 16 Comments


Setiap pagi sebelum buat kerja...Sally akan pandang gambar ni...gambar arwah papa dengan ibu Sally...mencari kekuatan...Sally kadang-kadang agak senang terleka...So, mereka ni la kekuatan Sally...walaupun arwah papa dah takde tapi Sally takkan sesekali buat dia rasa menyesal ada anak macam Sally... :)

p/s : Sedang berjuang dalam kelas...whole day seminar sampai pukul 6.45pm..

--AUTOPUBLISH--

You Might Also Like

16 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam singgah pagi dik Sally...sentiasa tabah menghadapinya dan semoga berjaya....Akak pun kedua arwah ayah dan ibulah penguat semangat....rindu sangat kepada mereka...

    ReplyDelete
  2. kuatkan hati, cekalkan jiwa... selamat pagi Sally...

    ReplyDelete
  3. Saya pun letak gambar parents saya untuk jadi penguat semangat :)

    Insya Allah, arwah ayah kak Sally bangga dengan kak Sally.

    ReplyDelete
  4. Insyallah mereka pasti tersenyum di sana...dan teruskan berdoa utk mereka yang telah pergi

    ReplyDelete
  5. Al-Fathihah buat arwah ayah sally..ibu bapa kita penguat semangat utk kita berjaya dlm hidup dunia & akhirat in shaa allah..

    ReplyDelete
  6. bila single , ibu bapa mmg kakuatan kita ... semoga dipermudahkan .

    ReplyDelete
  7. Nice. Pembakar semangat time kita lemah :)

    Jemput singgah : Tieysmilez@blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum sally... semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman... chaiyokk sally.. lupa nak ucap slam perkenalan..

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum sally, pertama sekali AL-FATIHAH buat arwah.. semoga tenang disana
    In Shaa Allah, sally mesti kuat dan tabah mengharungi hari2 yg mendatang ;)
    *all the best :)

    ReplyDelete
  10. All the best Sally. Insha Allah Sally mesti boleh buat

    ReplyDelete
  11. pasti arwah ayah sedang melihat cik Sally dari atas sana..
    jangan risau, pasti dia bangga ada anak seperti cik Sally..
    jangan lupa selalulah bersedekah doa pada dia.. (':

    ReplyDelete
  12. Mcm akak letak gambar dania...sumber inspirasi dan sumbet semangat untuk kerja keras

    ReplyDelete
  13. Hehuhehu thank u kak sally. Nanti Qila nk cuci gmbr umi dgn abah jugak lah hehehehehh

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!