Bubur atau pengat.

11:33:00 AM Sally Samsaiman 10 Comments

Orang melayu kita mmg suka makan dessert "kampung" macam ni daripada dessert yang lebih ke arah barat yang cepat muak...itu pada pandangan Sally laa...orang lain Sally tak tau...tapi Sally mmg suka makan baik bubur atau pengat...

Kalau selera Sally...Sally suka makan pengat pisang, pengat durian, bubur jagung, bubur cha cha, bubur gandum dan yang paling favorite...bubur pulut hitam...hehehe...mmg kalau dapat bubur atau pengat...Sally dah tak pandang dah nasi atau benda lain...camtu jugak kalau g kenduri kahwin..hahaha....



Ini bubur pulut hitam yang mama masak Ahad lepas...siap bertambah-tambah kot makan...benda lain semua tutup mata je...hahahaha...korang suka makan pengat / bubur?

You Might Also Like

10 comments:

  1. YaAllah lamanya tak makan bubur pulut hitam. T_T

    ReplyDelete
  2. eh sm ngan akk la..akk pn suka pengat.hehe...smlm pn buat bubur cha cha..hikhik

    ReplyDelete
  3. sedapnya.lama tak makam bubur pulut hitam

    ReplyDelete
  4. bubur pulut hitammm nyumnyumnyummmmmmm sikittt (*__*)

    ReplyDelete
  5. Salam singgah sini dik Sally...memang sedap ni...akak pun suka makan...hehe...terima kasih sudi bagi masuk link blog akak dalam bloglist dik Sally...

    ReplyDelete
  6. suka sangat..LAGI2 BUBUR PULUT HITAM NI...KALAU MASAK MEMANG AKAK SORANG MAKAN..SIAP SEJUK KAN DALAM PETI SEJUK TU..HEHEH

    ReplyDelete
  7. lamanya tak makan bubur pulut hitam.. feveret jugak tu..

    ReplyDelete
  8. uwaaaaaaa... semua bubur/pengat yang sally sebut memang peberet anne.. lelebih lagi bubur pulut hitam.. adehh, tetiba mengidam la pulak.. sally punya pasal la ni.. kehkehkeh...

    ReplyDelete
  9. sedapnya bubur.. selalu makan time pekena durian.. huuu.. memang nikmatttt!!

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!