Photobook from Photobookmart is sucks!

11:57:00 AM Sally Samsaiman 8 Comments



Sebenarnya...Sally tak niat nak buat photobook ni...tapi sebab voucher ni tarikh luput dia pada bulan Ogos, sebab Sally tertebus...jadi terpaksa la Sally buat jugak...sebenarnya ini kali pertama Sally buat photobook dengan Photobookmart dan Sally sangat tak berkenan dengan hasil dia!

Photobook Sally ambil masa sebulan untuk disiapkan...berbeza dengan Photobook Malaysia & Pixajoy yang mana ambil masa 5-6 hari bekerja je untuk sampai...dan kualiti dorang much much more better daripada Photobookmart...Warna macam nak habis dakwat...Gambar pecah macam kena air...entah ape la yang dorang buat...mmg la kita beli voucher murah tapi dorang tak sepatutnya bagi kita kualiti yang tak setimpal...

Bukan niat nak burukkan perniagaan mereka tapi kalau macam ni la kualiti dorang...mmg tak setara dengan harga...Ini bukan luahan sally sorang ek...ada jugak beberapa orang meluahkan rasa tak puas hati dekat Instagram bila Sally scroll #Photobook #Photobookmart ... Meaning that mmg quality dorang out!


Photobook konsert Sally letak dekat ruang tamu...letak macam ni...So, kalau sedara mara datang nak tengok senang...Lepas ni nak clean kan frame gambar lepas tu letak photobook Sally je...hahahaha...

You Might Also Like

8 comments:

  1. Memang tak patutla klu camtu....

    ReplyDelete
  2. sbb voucher tu kan ... tak pe . lepas ni blh dptkan yg lbh cantik ... sabar ye .

    ReplyDelete
  3. Tak pernah dengar pun pasal Photobookmart ni.

    ReplyDelete
  4. btul ke sis? huuu bru igt nk beli kat mydeal... umm... byk pic yg nk kne cuci ni.. xsafe simpan softc0py... da byk kali nanges.. pic jln ngn panglima cinta ilang. huu

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!