My tired weekend started!

8:00:00 AM Sally Samsaiman 3 Comments


Hi! Masa korang baca ni Sally dah ada kat kelas...ni schedule Sally untuk semester ni...padat....semuanya merupakan subjek yang 4 credit hours...which is I used all the maximum required credit hours for this semester...Mmg stress gila bila tengok jadual...rasa macam haihhhhhhhh~

Tapi takpe la...Itu la dugaan orang yang belajar sambil bekerja kan...Lagipun ini jalan yang Sally sendiri pilih...so, tak boleh la nak merungut kan...lagipun ini untuk masa depan kita...apa la salahnya korbankan masa sedikit untuk menimba ilmu kan...?

Korang buat apa weekend ni...? Ada ke yang pergi kelas macam Sally jugak...?

Papepun, happy weekend guys!

You Might Also Like

3 comments:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!