Sebenarnya dia kakak saya.

1:00:00 PM Sally Samsaiman 38 Comments

Gitu sekali kan tajuk...hahahaha...Sally ada sorang je kakak...tapi kakak Sally ni perangai dia lain sikit...dia la manusia yang sangat emotionless dan agak sombong kalau orang tak kenal dia...dia bukan jenis peramah macam Sally yang nampak kucing tepi jalan pun nak borak...ye..kucing...

Hahaha...masa balik rumah mama kelmarin...kakak Sally bagi something...



Kakak Sally ni jenis muka dia agak sensitif...so, dia mmg akan pakai produk muka yang agak lain daripada pasaran ataupun yang betul-betul sesuai dengan keadaan muka dia...hehehe...yang kat atas ni kakak Sally yang bagi...ni stok yang dia dah tak nak pakai sebab dia baru je nak tukar ke produk baru...hahaha...dapat yang baru, free pulak...kita ambik je...jangan tolak rezeki...!

Hahahahaha...kan...? so, tajuk tu...mmg takde kaitan...Sally dengan kakak mmg muka tak sama...dia muka ikut mama yang agak putih, muka chinese look, Sally pulak banyak ikut muka arwah ayah...selalu je orang tanya...betul ke kakak...kalau orang yang tak kenal Sally sure takkan boleh cam yang dia kakak...mgkn orang ingat kawan je..hihihi....


Sama ke tak sama...?

^___^

You Might Also Like

38 comments:

  1. amboiiii tajuk cliche sangat ....memang kakak pun...nampak ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang kan semua novel..so, hadapkan jela :P

      Delete
  2. tu yang bestnya ada kakak ni kan sally,kalau barang yang dia dah taknak pakai mesti dapat kat kita...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...tau takpe...tapi baju dia tak muat la...aiseh! :P

      Delete
  3. Sally jangan lupa Sally ada kita sebagai adik beradik , kan kita dah apply nak jadi adik beradik semalam. Hahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya semalam dah jawab tak nak kan...mohon paham ye...hahahaha ^_^

      Delete
  4. Kak sally kita macam sama ja .. hahaha .. Dayah pun ada sorang kakak n dayah la yg lebih peramah berbanding kakak . Kakak lagi putih sebab ikut mak . ekekekekee .. Muka kami pun tak sama sampai kawan tak percaya yg kitorang adik-bradik . Owh ya ! dayah dulu pun pakai clinelle tapi dah stop sebab , yg kecik pun mahallllll T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...selalunya adik mmg macam tu...so, meh nak gimme five sikit...hahahaha...aisehman...akak ni pun orang yang bagi..ihiksss ^__^

      Delete
  5. Replies
    1. hehehe...mmg best...kalau boring-boring...boleh la cari gaduh :P

      Delete
  6. aah tak berapa sama tapi yang penting sekali muka Sally macam arwah ayah... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab kakak ikut muka mama...tu yang tak sama...tp sally mmg ikut muka papa :')

      Delete
  7. sama mcm kakak saya, kalau ade benda yg dia taknak pakai dah dia bagi. jimat sket duit. biarlah second hand skalipun :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak punya ni masuk blog sbb first hand..muahahaha...tapi mmg best dapat barang free :P

      Delete
  8. bestnyaa ade kakak.. dua2 comel!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alololo...nadyya takde kakak ke..? Sally pun ada sorang ni je :)

      Delete
  9. ada sikit persamaan...chubby pipi kot...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak! kenapa tahap tembam yang akak nampak ni...aigooo~

      Delete
  10. owh..sally ade sorang kakak jer ehh..mesti sally manja ngan kakak nie..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada manja Lan...asyik kena maki hamun ada la...dah nama pun adik :P

      Delete
  11. Replies
    1. sbb pakai spek kot...tu yang nampak sama..hihihi :)

      Delete
  12. tajuk blh wt nobel gitu..;)huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terpengaruh dengan novel la ni...muahahaha (≧∇≦)/

      Delete
  13. sama je kak sally dgn kakak kak sally :) cumel dua2

    ReplyDelete
  14. seronoknya ada kakak..ceq takda kakak.. dua2 cantik and comel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai...Sally ni pun alhamdulillah la Allah bg sprang...ada jugak kawan... =)

      Delete
  15. comelnya kak dia..tapi sally pun comell gak...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ouh...nasib baik ada sambungan ayat akak tu...kalau taakkkkkk~

      Delete
  16. Sama la kite, muka deno tak sama ngan kakak sangat.. heee^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau sama dah macam kembar pulak...iye dok? hahahaha...~ ^_^

      Delete
  17. Tak sama tak pa janji dia tuu kakak Sally ..comel dua dua

    ReplyDelete
    Replies
    1. He he he...xdela Kak...same je pun...suka-suka nak kenalkan pasal kakak Sally... (^_-)

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!