Press Conference CNBLUE Live in Kuala Lumpur 2014 [08/08/14]

9:11:00 AM Sally Samsaiman 6 Comments

Haaaaa! Sape excited..? Sally sorang je ke ni..? Sorry la...buat beberapa hari ni...mmg blog Sally akan demam CNBLUE...korang jangan pulak demam nak muntah tgk Sally update..gittew~


Okay...ni antara klip masa press conference semalam...aigoo~ kenapa la Sally tak dapat pass ni...dengki betul makcik...dah dekat kot Doubletree Hotel by Hilton tu...area Ampang Park je...tapi takpe laa...dah takde rezeki kan...nak buat macam mana...

Overall...PC ni berlangsung kurang lebih 30 minit rasanya...ada 10 soalan dan semua ditanya oleh MC...kali ni takde soalan daripada media kat bawah tu...korang dengar jela ek...malas pulak nak buat summary Q & A dia...

Kt sini Sally kongsi beberapa gambar masa PC semalam...





All credit goes to http://www.budiey.com/ dan twitter handle : @norleecious

You Might Also Like

6 comments:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!