Sally dan Michelin.

9:02:00 PM Sally Samsaiman 11 Comments


Lately ni kalau nampak Michelin je nampak Sally...huwaaa~ camne ni...nak kata puasa makan banyak pun tidak...err...tapi tak jugak makan sikit sangat laa...hahahaha...berat tak naik...turun ada la bulan puasa ni...tapi kenapa nampak badan kita macam Michelin..?

-____-''

Stress pulak...dah jadi macam ape dah Michelin ni...dah macam hantu yang sentiasa menghantui Sally tau dak..?  Okay...Sally nak kena kecikkan tayar-tayar yang ada...

kbaii...stress nak raya...

You Might Also Like

11 comments:

  1. ala..michelin pun comel apa.macam akak ni kurus kering lagi kesian macam orang tak cukup zat...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Michelin mmg comel kak sal...kalau sally ni..adeh laaaa~

      Delete
  2. Siapa yang kata macam tu, kak Sally?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak sally yang kata la Farah (ノ゚0゚)ノ~

      Delete
  3. michelin comel pa? hahah. samalah kita, turun berat badan tapi tak nampak pun dekat badan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Michelin mmg comel...tapi sally tak..huwaaaa~ kan?? Kan???

      Delete
    2. Michelin mmg comel...tapi sally tak..huwaaaa~ kan?? Kan???

      Delete
  4. hihi jgan stress-2 sally. relax-relax je..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak boleh tak stress...Sbb mmg dah stress...aiseh! (´・_・`)

      Delete
  5. Mesti boleh punyalah. Jangan putus asa ya

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!