KFC Doraemon Travel Blanket

12:30:00 PM Sally Samsaiman 15 Comments


Korang tau Sally mmg tak boleh kalau tengok Doraemon kan...hahaha...jadi semalam dah ada promotion kat KFC...kebetulan Sally ada voucher tunai RM 30 untuk KFC @ Pizza Hut @ Ayamas .. So, semalam pergi la KFC dengan cousin Sally...dia yang nak sangat pun...hahahaha....


Dan macam biasa la...Sally mmg takde niat nak beli blanket ni...tapi terbeli pulak warna biru tu...lepas ni ada lagi 5 warna je tinggal nak terbeli..hahahaha....selimut ni besar la korang...mmg serius sesuai untuk bawak g travel...tapi dia takde la tebal sangat...just okay-okay la untuk kurangkan rasa sejuk...


Mohon korang beli lagi 5 warna dan buat-buat tersalah pos kat rumah Sally...kalau tak nak Sally terbeli la kan...tapi kalau takde sampai...jangan salahkan Sally kalau Sally terbeli...! thanks in advance! :)

You Might Also Like

15 comments:

  1. comel nye! nanti nak pergi lah~~~ haha

    ReplyDelete
  2. dah pergi semalam tapi semua dah sold out

    ReplyDelete
  3. hahaha. comelnya blanket tu . doraemon =.=

    ReplyDelete
  4. tadi lalu dpn KFC, ingatkan nk masuk tapi penuh gila. semua org beratur nk dapatkan doraemon. hmm dahlah comel T_T

    ReplyDelete
  5. Hehe... Teringin juga sbnrnya... Tapi x terbeli lagi..

    ReplyDelete
  6. Wah wah wah dah beli dahhh ...
    Comel jer DORAEMON tuuu ..

    ReplyDelete
  7. salam ramadan dri kucinghitam :)

    ReplyDelete
  8. yeay dh beli ye.
    aii is jeles oke.
    nak.kena pi beli jga la..
    tertarik tgk promo kat tv.

    selamat berpuasa sally :)

    ReplyDelete
  9. tudiaa terbeli tuh.. nak kena kak sally nih..hahaha..

    ReplyDelete
  10. nanti kalau kita terbeli kita bgtau ye..hahaha

    ReplyDelete
  11. Harus pegi beli jap lagi.drive thru pon ads jual, kan

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!