Majlis Pernikahan Eja & Najmie

11:16:00 AM Sally Samsaiman 13 Comments

Sorang-sorang kawan-kawan Sally dah mula menamatkan zaman bujang mereka...Eja merupakan kawan sekelas Sally daripada zaman sekolah rendah sampai la ke zaman sekolah menengah...masa Form 4 & Form 5, kami sekelas...sama-sama jadi pengawas...hehehe...dah 7 tahun berlalu dan sekarang Eja dah nak menamatkan zaman bujang dia dengan Najmie...hehehe...Kami memang rapat sebab masa Form 4 dan Form 5...ada 8 orang je perempuan dalam kelas...hahahaha...pasal tu masing-masing rapat...Kalau nak kenal budak-budak kelas Sally...boleh la baca entry SINI dan SINI...


Esok sebenarnya majlis, tapi Sally tak dapat hadir sebab nak kena menjalankan tugas hakiki sebagai seorang pelajar PJJ kan...kelas dah la full sampai pukul 7pm esok...haihhh laa...terpaksa la gagahkan hari ni nak kena g majlis pernikahan dia...kang Sally pulak menyesal kalau tak pergi...even kena korbankan cuti sehari kan....tapi takpe la...demi sahabat kita...lagipun nikah sekali seumur hidup...apa la sangat cuti yang sehari tu kan?


Sekarang Sally dah ada kat rumah dia...Eja baru je selamat dinikahkan tadi....Alhamdulillah...sebak pulak rasa bila sahabat kita yang daripada zaman comot-comot dah sah jadi isteri orang...huhuhu...serius sebak...lepas ni akan ada Belle dan Diyana yang akan tamatkan zaman bujang mereka...


Hah! Jangan nak tanya Sally bila pulak...sekeh kepala nak?

You Might Also Like

13 comments:

  1. tahniah eja . moga bahagia hingga akhirnya . tak tanya sally . sis pun dah muak kena tanya ...huhuhuuu

    ReplyDelete
  2. bukan sally dah sudah ke? tapi sally yang ceraikan? muahahahahaa....

    ReplyDelete
  3. haha..k2 tak tany sally..tanya diri sendiri je "bila la aku nak kawen ni...??" hihi
    btw..suka dress tu..cantik..(nak start verangan dah)

    ReplyDelete
  4. wah tadi? cpt nye kak sally update entry

    ReplyDelete
  5. bile ye anda sally

    *rela disekeh*

    HAHAHA

    ReplyDelete
  6. alaaaa ingatkan kak sally merancang nak kahwin, kikikiki. btw taniah buat mereka ^____^

    ReplyDelete
  7. mesti lepas ni pakat rindu nak hangout sesama, buat aktiviti sesama..ouhhhh..T_T

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!