Sally yang curang.

10:40:00 AM Sally Samsaiman 33 Comments

Sebelum korang fikir yang bukan-bukan...Sally nak bagi tau...ni bukan kisah benar ye...ni hanya mimpi yang terjadi malam tadi...Al-kisahnya...entah macam mana boleh termimpi Lee Jong hyun...huhuhu...Lee Jong Hyun ni salah seorang ahli dalam kumpulan CNBLUE..kalau ikut umur dia cuma muda setahun daripada Yonghwa...Lee Jong Hyun ni dikategorikan sebagai ahli yang paling handsome dalam CNBLUE...tapi Sally tetap sayang Yonghwa..haahaha...


Mimpi semalam pun sumpah la kelakar...time tu baru lepas konsert kot rasanya...pastu entah camne Sally boleh pulak panggil Jong Hyun macam kawan dah lama...siap silang tangan lagi bawa dia g jumpa Anne Nurain dengan kak Lieya...jangan tanya la kenapa dorang boleh ada dalam mimpi Sally..sebab sally pun pelik..hahahaha...yang penting dalam mimpi pun pandai...speaking je weh..takde cakap bahasa Melayu...hahaha....

Yang peliknya...punya la sally minat kat Yonghwa..tapi Jong Hyun jugak yg masuk dalam mimpi...hahaha...mmg bangun pagi terus blur...kejadahnya la mimpi haa...kalau mimpi Yonghwa, ada jugak la possibilities nak jumpa dia..kalau mimpi Jong Hyun?

LOL.

You Might Also Like

33 comments:

  1. Oh my! Sampai termimpi-mimpi lagi ni! Hehe.

    Saya suka Jonghyun dalam CN Blue :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. melampau gila mimpi kan..? hahaha...

      yeay! kak sally takde rival :D

      Delete
  2. hihihi..macam2. aritu cnblue ade masuk running man. semua ensem2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak dah tgk episod tu ek..? hehehe...dorang mmg charming sangat.. *melting*

      Delete
  3. aduhai....sampai mimpi artis korea nie sally...mesti nak g korea....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...mimpi tu dah biasa dah kak...tapi bila mimpi org lain yg pelik :P

      Delete
  4. parah dah ni..
    hahah..
    mesti pagi tadi jatuh katil nie :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...teruk sangat dah kan..? LOL...mana ada jatuh...sipi-sipi je :P

      Delete
  5. mesti senyum-senyum bangun pagi ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pun kak..sebab harap yg lain yg datang :P

      Delete
  6. Bestnyaaaa.. Sampai masuk mimpi! ;D hee. YongHwa tetap paling hensem saya tengok ;D

    ReplyDelete
  7. Ihik. Kelakarlah sis.
    Rindu cnblue ni. Jong hyun je yg sudi masuk mimpi.

    Ke sebab nk gi konset cnblue? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. harus la rindu..last jumpa bulan 8 tahun lepas :P

      Delete
    2. yg part konsert tu haaa...sama-sama la kita fikirkan :D

      Delete
  8. sampai termimpi2! wah...dahsat..dahsat..... tp sy xmnt yong hwa or jong hyun. minat min hyuk. hahahahaaaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg dah terlebih dahsyat pun..hahaha...Min hyuk pun boleh ;)

      Delete
  9. LOL . hahahaha. dahsyat lah akak. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila jangan ikut jejak langkah akak ye :)

      Delete
  10. kahkahkahh.....sally..sally..acanne boleh mimpi mcm tu pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah la Cik...yonghwa yg sally harap..org lain yg masuk..ish!

      Delete
  11. akak kena setia dengan yong hwa. Jong Hyun tu tiqa punya.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tolong la amik blk tiqa..kacau akak nk tido je :P

      Delete
  12. Kalau mimpi jonghyun tu maknanye rindu aku...aherherherher... ╮(╯3╰)╭

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau diam ain! karate gigi kau nnt baru tau!

      Delete
  13. eipp eipp mesti best gilaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaa nak jugakkk hihihihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mohon jemput masuk dlm mimpi akak malam karang :P

      Delete
  14. kahkahkah............ lawak nya mimpi sally , sampai kak pon ada yeee.. kak salu kalo mimpi artis korea , depa memang dh pandai cakap melayu ... bila bangun terus tergelak seniri ,. bila masa depa ni belajaq ckp melayu .. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah la kak...camne la akak ada sekali dalam tu..LOL...haihh...mana la Yonghwa ni...jauh sangat berjalan..takde nak singgah mimpi sally! :(

      Delete
  15. adehh la jong hyun, apasal muncul dalam mimpi sally??
    kita yang rindu dia, tanak pulak muncul dalam mimpi kita.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal...tolong la tarik dia bawak jauh...sibuk aihh masuk mimpi orang tu! :P

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!