Moody..?

12:44:00 PM Sally Samsaiman 15 Comments


Kadang-kadang bila kita diam, orang tanya...kenapa moody? kau ada masalah ke..? kau sakit ke..?

Hahahaha...pernah tak korang terfikir yang kadang-kadang manusia tu ada satu ketika dia berfikir...ataupun dia terlalu banyak kerja sehingga tak mampu nak berbual dengan korang...tapi mmg realitinya la kan..kalau orang yang jenis 24/7 bercakap..tetiba dia diam..mmg pelik kan..?

Boleh tak tolong klik C N B L U E .. Thanks! :)

You Might Also Like

15 comments:

  1. memang rasa kepelikan di situ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...tapi kadang-kadang ada satu masa mesti akan jadi...

      Delete
  2. Saya pun pernah ditanya sebab kenapa tiba-tiba saya mendiamkan diri . Kadang-kadang , kita pun nak senyap juga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kang kalau asyik bercakap, orang naik menyampah pulak kan.. :P

      Delete
  3. itu maksudnya dia concern tentang kita..

    ReplyDelete
  4. Haha... Org tu alerr sgt dgn kita..

    ReplyDelete
  5. Setuju sangat dengan quote tu! Saya memang macam tu. Bukan sometimes, tapi almost everytime.

    ReplyDelete
    Replies
    1. then, you should try to find a reason to smile again...kena jugak bercakap dengan org :D

      Delete
  6. kahkahkah....cik pon kekadang macam tu jugak...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!