Hello Sabtu!

9:23:00 AM Sally Samsaiman 13 Comments

Alhamdulillah...sekejap betul masa berlalu kan...hari ni dah sabtu....rasa penat kerja minggu ni..huhuhu....semalam tido pukul 3 pagi sebab menyiapkan penulisan artikel...tu pun masih lagi ada 2 belum dapat disiapkan...alahai....

Dah breakfast ke..? Hari ni abang sally dah gaji...pagi tadi dia belanja makan roti canai...alhamdulillah...sampai office pulak, kakak kat office ni belikan nasi lemak...hehehe...mana nak sumbat nasi lemak ni..?

Sorry tau! minggu ni sally kurang sikit blogwalking...banyak sangat benda nak uruskan...tapi jangan risau...InsyaAllah minggu depan dah okay sikit sbb akauntan sally dah habis cuti kan...ihikkkss...rasa macam sally pulak nak g bercuti..LOL...


Good morning! Love & Hugss! :)

You Might Also Like

13 comments:

  1. Assalamualaikum... Semoga segala urusan sis Sally dipermudah dn berjalan lancar...

    Nasuha klik tabung sis ya.. : Colgate OHM 2014

    ReplyDelete
  2. Vee dah berapa bulan ni kot tak aktif blogging ,__, Huhu!

    ReplyDelete
  3. selamat hari sabtu kak sally. rezeki ada org belanja makan. hehe :D

    ReplyDelete
  4. takpe. settlekan yang penting dulu kak sally ^^

    ReplyDelete
  5. hai sally! kerja jangan tak kerja ek? hahahahaha klik nuff sally.. :)

    ReplyDelete
  6. Hai akak Sally :) Salam hujung Minggu HEHE
    NEW ENTRY: Bermulanya Extra Class

    ReplyDelete
  7. haishhh..mengoda betul gambar oppa yong hwa.. huhu

    ReplyDelete
  8. fuyooo.. kena belanjaa.. mehehehe

    ReplyDelete
  9. Salam hujung minggu Sally.. salam ceria selalu.. :)

    ReplyDelete
  10. sattle kan mane yang penting dulu kan sally..kan boss marah pulak...hihiih

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!