Happy BOICE Day!

3:15:00 PM Sally Samsaiman 3 Comments

Yeay! Hari ni 23rd April 2014...
Happy BOICE Day! and Happy 4th anniversary Boice!

Boice - CNBLUE’s fandom, is a combination of the words Blue and Voice, meaning the fans are their (CNBLUE) voice.

 
23rd April 2010, pihak FNC Entertainment telah mengumumkan yang fan-club bagi kumpulan CNBLUE dinamakan BOICE...so, hari jadi Boice jatuh pada 23rd April setiap tahun dan tahun ni merupakan tahun keempat kami..hehehe...


Sepanjang jadi Boice ni..banyak dah sally kenal..daripada perangai, CNBLUE itu sendiri dan jugak macam-macam lagi..tu belum masuk yang fanatik lagi...well, mmg la agak pelik bila kita beriya kenal dengan orang yang langsung tak kenal kat kita..but as for me, being a Boice is my life satisfaction..hehehe...ada lagi la yang sally suka dalam hidup...tapi one of, CNBLUE la...Sally tak kisah nak panggil sally gila ke, meroyan ke, sawan ke...as long as sally tau batas sally...minat sally bukan tahap mengagungkan..Minat sally lebih kepada menyokong karier mereka...sally tau ada yang kurang selesa bila sally banyak bercerita tentang CNBLUE dalam blog ni tapi serius sally mintak maaf banyak-banyak...it's my passion guys, and I just love them...and my blog is the medium I express my thought and passion...


Okay, so, again...Happy BOICE Day to all the Boice's and Happy 4th anniversary guys! Love and hugs! and keep supporting our boys ya!

You Might Also Like

3 comments:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!