Choices.

11:09:00 PM Sally Samsaiman 18 Comments

"Choices is not something that really helps when you just need an answer.."

Benda ni yang tgh melanda sally sekarang...haihhh...susahnya nak buat keputusan bila kita sebenarnya nakkan satu jawapan je...susahnya lahaiii...Nak buat keputusan...even bukan la benda penting pun sebenarnya....tapi bila terpaksa memikirkan orang lain lebih daripada memikirkan diri sendiri...rasa jatuh semangat nan sedikit yang tinggal ni...

Kalau boleh tak nak la kena pilih...nak terus bangun tido...nampak jawapan tu depan mata...haihhh....terusa dapat jawapan..terus dapat apa yang kita nak...terus jadi seperti yang diharapkan....

You Might Also Like

18 comments:

  1. semoga mendapat pilihan jawapan yang tepat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...mmg dah dapat dah pun :)

      Delete
  2. kalau memang ada hasrat dan betul2 nekad, pilihlah untuk pergi

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah...akan dipertimbangkan sebaiknya dulu.. :)

      Delete
  3. apa pon buat la keputusan yang terbaik ye sally

    ReplyDelete
    Replies
    1. padahnya nak kena ketepikan hati dan jiwa sendiri...sbb berkorban utk org lain.. :(

      Delete
  4. ikot kata hati kak sally.. insyaAllah kata hati selalunya benar. kalau xtau jgk, tnya kat oppa yong hwa =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...masalahnya hati pun tak tau nak pilih...

      Delete
  5. tu lah..kalau xde pilihan best nya..boleh dapat ape yang kita impikan..tp kalau xde pilihan,susah jugak 2 sally...ape2 pon fikir masak2 sebelum membuat keputusan..

    ReplyDelete
  6. istikaroh lah kak sally utk dapatkan jawapan yg baik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Susah nak istikharah bila hati tak tenang..susah nak dapat jawapannya...

      Delete
  7. Susahkan nak buat keputusan kalau diberi pilihan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi-lagi bila pilihan hati dan tanggungjawab jadi taruhan..

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!