Bengang tahap terlampau.

11:00:00 AM Sally Samsaiman 16 Comments


Percaya laa...sally mmg dalam fasa rasa nak maki orang...tapi masih lagi Allah bagi kekuatan untuk bersabar...kalau ikut hati, ikut hasutan syaitan...mmg dah lama la kena maki dengan sally...sakit hati dibuatnya...sendiri yang bodoh, sendiri yang salah pastu nak letak kesalahan kat bahu orang lain...mana tak sakit hati......


You Might Also Like

16 comments:

  1. sabar sabar, akak pun ada rasa macam tu jugak...

    ReplyDelete
  2. Eeeee sama dgn apa kita rasa sekarang ni. Rasa nak maki je. Hish ! Y_Y

    ReplyDelete
  3. aik quote yang pertama tu ada someone yang guna kat fb yang buat akak rasa nak mencekik dia hikhik... sabaq ye sally...

    ReplyDelete
  4. mmg sakit hati lah bila dijadikan kambing hitam ... semoga ada solusi kpd masalah ini ... beristighfar banyak2 ... insha Allah , dipermudahkan semuanya .

    ReplyDelete
  5. uish sabar kak sally T_T
    tapi kalau dia melampau sangat pe agi kak sally, lempang je haih.
    idiots ppl is everywhere n dont let them ruin ur day kak sally <3

    ReplyDelete
  6. Saya pun selalu pendam je kalau ada benda-benda yang selalu menyakitkan hati saya.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!