Thursday, April 24, 2014

10 Healthy Bedtime Snacks




Kadang-kadang bila malam, asal dah nak tidru tu mula perut berdondang sayang kelaparan walhal baru je lepas makan. Ada kajian yang mengatakan sebenarnya kita tak lapar tapi nafsu makan semata. Jadinya kalau korang lapar tgh malam, mungkin korang hanya sedang bernafsu nak makan. Jadinya, ambil 10 jenis snek ni okay?

p/s : Jangan makan nasi pulak tgh malam tau...hehehe...

4 comments:

  1. Salam singgah dan follow dari Segmen Mialiana :D

    ReplyDelete
  2. Yup. Jangan makan nasi malam-malam. :)
    Hmm, whole grain toast with peanut butter macam sedap. yum,yum,yum.

    ReplyDelete
  3. lya plak tak boleh kalau tak mkn nasi gastrik hihi

    ReplyDelete
  4. susu tu selalu la kak makan sebelom tido :)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!