Selfie Kejadahnya?

8:00:00 AM Sally Samsaiman 27 Comments


Ni antara gambar gaya terbaru selfie....balut muka dengan sellotape...pastu ambik gambar...sape yang paling buruk dia menang...

Aduhai...apa la kejadahnya ambik gambar sampai macam ni sekali...mohon jangan la jadi viral dekat Malaysia ni...dah la benda menyakitkan...cuba bayangkan yang kat kepala tu...lagi la nak cabut yang dekat rambut tu...aishhh...kalau sally mmg takkan umur hidup buat benda gini...menyakitkan diri sendiri....

Apa la yang dorang rasa bagus sangat buat gini ek..? Macam takde benda yang lagi pelik yang dorang boleh buat...entah pape la gamaknya...

-______-''

You Might Also Like

27 comments:

  1. Oh my. Tak pernah tahu pun benda ni wujud :O

    ReplyDelete
  2. Ini cara berselfie terbaru ke?
    Buruknya..hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...new things...mohon jgn follow la..sakit!

      Delete
  3. aiyaiyaiii -___- mat salleh sememangnya weirdo melampau haihhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi yg ni mmg tahap gila punya terlampau!

      Delete
  4. la ye ker? jadi trending ker? aduhaiii.... tak payahlah, mengarut jer...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum sally, buruk benor. hahahahha. selamat pagi, singgah sambil menabung sini ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam sheila...Agak laa sebenarnya..ish ish

      Delete
  6. yahh -_-
    pelik toi..mau menjerit masa nak cabut tu nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agak laa sebenarnya..ish ish..dorang boleh tahan kot..

      Delete
  7. hahahaha... sekali tengok kelakar pulak... pelik-pelik perangai dorang tu... terfikir apa lah faedah yang dikejar untuk buat camtu... ada hadiah juta-juta utk yang menang ker apa?

    ReplyDelete
  8. lorr..org potih mmg cenggini la kan..suke bebenor dgn bende pelik2 dan sampai hati menyakitkan diri sndiri supaya jadi perhatian....

    ReplyDelete
  9. pelik-pelik betul manusia macam ni.. memang hodoh buat muka macam tu sally.. macam kena dera je gaya mukanya.. hehe..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!