Persediaan ke Sbb2014

10:25:00 AM Sally Samsaiman 37 Comments

hari yang ditunggu dah tiba...Sepetang Bersama Blogger atau lebih dikenali sebagai SBB2014 yang sudah kali ketiga diadakan...

Sepatutnya dah kena sampai ni..tapi tak sampai lagi..hahahaha..janji melayu betul sally ni kan..bukan sengaja, tapi sebab takde bas..hehe...nasib baik la Saloma Bistro tu dekat je dengan rumah..

Lebih kurang dalam 10min lagi sampai la..InsyaAllah...hehehe..hopefully dapat jumpa rakan blogger yang lain...


You Might Also Like

37 comments:

  1. wahh bestnya gi event.. nanti amik gamba banyak2 tau? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik! hahaha...mmg dah amik byk pun gambar :P

      Delete
  2. ow,, ingatkan benda apa SBB tu,,haha

    ReplyDelete
  3. selamat berkumpul dengan blogger yer...^_^

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. thanks hajar...hehehe...insyaAllah :)

      Delete
  5. bestnya dpt jumpa bloggers ramai2 :D

    ReplyDelete
  6. bestnya..hanya mampu melihat dari jauh ..uhuukkk.. x sampai diri ni nak ke sana..upload gambar nanti ye kak Sally :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. alololo...sedihnya lahaiii...lain tahun ye tieka...insyaAllah.. :)

      Delete
  7. nape tak jln kaki jer ... heheheee . enjoy yah .

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau jalan kaki kena gerak awal sikit kak..hahaha :D

      Delete
  8. Im sure u had fun, kan!! Bestnya! So sad tak dpt join :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes! for sure my darling..hehehe...nevermind, next time okay?? :D

      Delete
  9. best nye sally...jelous cik tauuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alolololo...jangan la jeles cik puan...next time kita pergi ek? :)

      Delete
  10. Alamak... tak jumpa Sally pulak smlm huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alooo...tu la pasal...tanya khir tak nak bgtau nombor meja..kalau tak boleh jugak jumpa :P

      Delete
  11. Lagi 10 minit nak sampai sempat update..bagusssss.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak blogger la kalau tak update kat mana-mana...

      Delete
  12. da masuk ari ke 5.. masih rasa sisa2 SBB ni kan.. even zara xda pegi tp terikut excited ny tuuu.. haha

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!