Me is Sad.

2:02:00 PM Sally Samsaiman 21 Comments


Gambar sikit pun takde kaitan.

Sebenarnya kan...sally tak tau apa yang sally sedihkan...cuma rasa ada sesuatu dalam hati ni yang terlalu berat...Sally sampai rasa terbeban dengan tanggungjwab yang sally kena galas...semua orang ada masalah sendiri...kalau takde masalah tu mungin ada sikit short kat wayar otak laa..huhu...

Kadang-kadang jiwa rasa nak meronta, nak menjerit sebab hati rasa macam nak pecah..Hati rasa macam nak meletup dek kerana jiwa meronta...At last, gila sorang-sorang.

-_-'

Ahh..Jiwa kacau!

You Might Also Like

21 comments:

  1. Cuba lah tenangkan hatimu sis ... Jangan bersedih2 lagi :)

    ReplyDelete
  2. ain pun selalu juga ada rasa mcm tu tp fikir positif, mngkin Allah nak kita dekat dgn Dia.lepas tu semua perasaan sedih akan hilang =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mgkn jugak tu ain..kadang-kadang kita ingat Allah bila sedih je...hopefully everything gonna be fine after this..

      Delete
  3. awat ni Sally ... meh la kongsi dengan kak. jgn sampai hti pecahh kalau dok pendam :)

    ReplyDelete
  4. sally.. be strong.. jan sedih2 tau. bw pegi jalan2 spya xfikir sgt problem tuuu.. ^^

    ReplyDelete
  5. begitula lumrah kehidupan sally..tak lari dri mslh..

    ReplyDelete
  6. Sabar... cuba cari d mana sis blh dpt kn ketenangn buat seketika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik! InsyaAllah sally xde pape sis..don't worry! :)

      Delete
  7. kita mungkin tak faham sepenuhnya masalah Sally tapi kita faham tanggungjawab sally sebagai seorang anak dan ahli keluarga. banyakkan bersabar ya dan kita doakan semoga rezeki Sally sentiasa dimurahkan oleh Allah

    ReplyDelete
  8. semoga sally kembali normal.. kadang tu dekat nak period selalu juga tiba-tiba rasa sayu je hati.. tabahkan hati sally..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah kak...mungkin jugak kot... :')

      Delete
  9. Sebenarnya.. Sebenarnya.. Abe Eraz pun pernah rasa macam tu..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!