Maafkan saya.

7:20:00 AM Sally Samsaiman 17 Comments





Maafkan saya wahai duit dalam bank..saya tak nak keluar kan awak..tapi terperanjat juga walaupun baru sehari saya kat Vietnam...saya berharap awak masih ada sikit dalam bank bila saya blk..kalau tak nanti saya makan pasir..

Sekian, luahan hatiku..kepada sang duit dalam bank.

-_-'

Boss..nak pinjam 10K..nak shopping...huhu

You Might Also Like

17 comments:

  1. Hhahahah kak sally ni lawok :p
    hihihihi.

    ReplyDelete
  2. Harga kain dn baju kt sana berapa kak?

    ReplyDelete
  3. wah cantik2 la kain2 tu sally..jangan2 tergoda sally kopek nnt poket :)

    ReplyDelete
  4. bertabahlah wahai duit dengan tuanmu itu..hahaha

    ReplyDelete
  5. vietnam mmg byk kain yg cantik2... mana bule bawak sikit rm kalau iman tak kuat...hheee

    ReplyDelete
  6. perrghhhh! lawa2 kan kain nya bisa tergugat iman

    ReplyDelete
  7. Harusla rambang mata klu kat Vietnam.
    Baju memang murah2... Hihihi~

    ReplyDelete
  8. cantiknya.. kalau akak pun tak teragak-agak untuk membelinya.. selama bercuti dan membeli belah sally.. :D

    ReplyDelete
  9. menariknya shopping kat sana....shopping sakan ler...

    ReplyDelete
  10. x pe la sekali sekala. beli utk akk satu tau.

    ReplyDelete
  11. fuyooo cantiknya kain! sabarlah kak sally, nanti ada lagi rezeki kak sally angkut semua. hehe

    ReplyDelete
  12. hihi...ksian duit...xpe sally...bkn sllu....

    ReplyDelete
  13. kat sana mmg best shopping kain... bila la Fiza nak jejakkan kaki ke sana..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!