Monday, February 17, 2014

Kopi Vietnam.


Tadaaaaa! Ni Kopi Vietnam..orang kata kopi Vietnam antara kopi terbaik didunia...tak tau la kan...sebagai peminat kopi, Sally rasa kopi ni okay laaa..nak kata sedap sangat pun tak..nak kata kurang sedap macam tipu..tapi overall...sally rasa boleh la sokong statement dorang tu..hehehe...

Kat sini setiap hari minum kopi..fuhhh~ heaven!

Sape pernah minum kopi Vietnam?

20 comments:

  1. Assalamualaikum sally,kita tak minum kopi. hehe sedap sangat ke? kalah starbuck tak? hiewhiew ~~~

    ReplyDelete
  2. ahaha tak pernah lagi la sally..minta sikit :D

    ReplyDelete
  3. wow.... peminat kopi memang wajib try ^_^

    ReplyDelete
  4. fuhhh.. coffee made from vietnam tuu. zara minom nestume 3 in 1 petang2 ni.. hoho

    ReplyDelete
  5. koppi vietnam kena p vietnam le kak..heheh pekat tak rasanya

    ReplyDelete
  6. eh eh ye ke ni.. kna cuba gak ar klu ada pluang

    ReplyDelete
  7. xpenah minum..nmpak sedappp..peminat tegar kopi jgk nie..

    ReplyDelete
  8. Hahaha macam tipu je? heheheheh takpernah lagi xD

    ReplyDelete
  9. Takpernah lagi cuba kopi vietnam ni sebab tak pernah jejal kagi vietnam hehehe. yeapp chaca minat sangat sangat dengan coffee

    Chaca Monsterr

    ReplyDelete
  10. Akk pun minum kopi setiap pagi sebelum nak pi keje.

    ReplyDelete
  11. akk minum kopi melayu jek...hhee... ok tipu..

    ReplyDelete
  12. tak pernah lagi minum kopi vietnam nie..

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum dan selamat petang dik Sally...tak pena rasa pun...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!