Hello first Monday in February!

10:34:00 AM Sally Samsaiman 9 Comments


Hello February!
Cepat betul masa berlalu kan...macam baru semalam je masuk tahun baru...tetiba sekarang dah masuk Februari...pejam celik pejam celik...dah masuk bulan kedua dalam tahun 2014....

Hari ni brakfast kat office sebab pagi tadi kereta rosak pulak...fuhh~ melayang lagi la duit bulan ni...mmm...innalillah...harapnya takde yang buruk berlaku la....

korang kerja ke hari ni..? selamat bercuti kepada yang berada di wilayah ye...

^_^

You Might Also Like

9 comments:

  1. sdg bercuti lagi ni. smpai esok. heeh

    ReplyDelete
  2. bekerjalah kita hari nih. hehehe. kejap je kan dah masuk bulan februari. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kita fyna...sally pun kena kerja hari ni :D

      Delete
  3. kita keja mcm biasa la sally :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kita asha..hehehe...sally pun kena kerja hari ni :D

      Delete
  4. kerja tapi opis ramai lg yg bercuti.. rasa tenang jer bila ramai yg takde.. hehe

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!