Doktor Hensem.

6:15:00 PM Sally Samsaiman 26 Comments

Amboi..laju je bukak ek..nampak title hensem je terus klik kan..hahaha...Doktor..selalu kalau doktor mesti kita kategori sebagai lelaki yang hensem..mungkin sbb profession ni masih kurang dikalangan lelaki kan....


So, ni doktor hensem kesayangan sally..hahaha...boleh jadi setiap hari pura-pura sakit sebab nak jumpa dia..hahaha...okay, tipu je..sally tak tau nak cite apa..Alhamdulillah..demam dah makin kebah..asthma pun dah kurang...tapi minyak angin tetap setengah botol..

Esok masuk office baru sally blogwalking ye..hari ni nak rehat....

You Might Also Like

26 comments:

  1. amboi kak sally, hehe. hensemnyaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..? Kak sally nak demam je kalau ada doc hensem camni..!!!

      Delete
  2. amboi.... kalau doktor hensem ni, takyah makan ubat pun... boleh sembuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...still kena jugak kak...lalalala ~

      Delete
  3. kita pun nak tumpang sakit aci tak? ehem ehem

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehem...g cari doktor lain! hahahah...ni doktor sally je :P

      Delete
  4. amboi amboi amboi, doktor hensem yer... kemain lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...tp Yonghwa tak dapat kalahkan Ash! Ash tetap dihati :P

      Delete
  5. kalau doktor hensem macam ni, hari-hari nak pergi hospital hehe.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..? tak sakit pun boleh pura-pura sakit :P

      Delete
  6. Dokter hensem cuma dlm mimpi aje la..

    p/s : Eh mana tahu kita cepat2 klik ni? Hehe.. >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa...Gee ni dengki tau..baru nak feeling sikit! :P

      p/s : mesti tau punya!

      Delete
  7. hensem ka doctor?? boleh la.. boleh la.. haha..
    rasa mcm ramai ja doctor/MA lelaki.. banyak klinik sy g asyik laki.. x selesa kot.. huhu


    get well soon..

    ReplyDelete
    Replies
    1. profesion dia yg buat nmpk hensem...sbb dorg limited... :D

      thanks! :)

      Delete
  8. Kahkah :D Ingatkan apa la tadi haha

    Jom singgah sekejap awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  9. memang hensem Sally..tapi tak nak lah hari-hari sakit..he..he

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. jap..kak sally ambik mop...dah cair ek :P

      Delete
  11. jgn lah hari2 sakit sally, keje jadi nurse kat hosp doktor hensem ni dah lah...hheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. sally pura-pura sakit je kak..hahaha..sally ambik business & HR kak...camne nak jadi nurse :P

      Delete
  12. take care sally..memang hensom blh jatuh cinta :D

    ReplyDelete
  13. Kalau doktor hensem mcm ni. Hari2 sakit pun tak apa. :p

    ReplyDelete
  14. Ni memang handsome. Bkn handsome je, cute sekali.. Hihik. How are you, darl? Hope you're okay by now. ;)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!