CPUV Nuffnang..?

9:30:00 PM Sally Samsaiman 15 Comments

Lepas dapat CPUV yang pertama bulan December yang lepas...tetiba petang tadi sally tengok ada satu lagi CPUV yang dah dikreditkan.....


Start date iklan tu 8 January...tapi sally tengok setiap hari Nuffnang...tak pernah pun terima iklan tu...alih-alih petang tadi dah credited....dapat RM0.02 sen je...padahal pagi tadi sally bukak kot Nuffnang...takde pulak....huhuhu...sedihnya...dah la susah nak dapat CPUV...pastu tak tau pape tetiba dah credited....mmm...takde rezeki mungkin...

Ok, ni sadis...

p/s : kalau tak nak sally sedih...klik la iklan sally selalu...so, biar sally dapat lagi banyak CPUV...hehehe...tolong ye :)

You Might Also Like

15 comments:

  1. hihi sama lah kak sally yg axis ron tah hape tu tetiba je ada T_T
    mengerikan hihihii
    dont worry lah mesti qila click punya ok!!! <333

    ReplyDelete
  2. wow tahniah sally baru ceq still x de lg..

    ReplyDelete
  3. Sama la. Kita pon prnah duduk dlm situasi mcm ni... Huhu

    ReplyDelete
  4. tahnaih akak sally cpuv kedua gitewww

    ReplyDelete
  5. samalah sally. nana dapat rm0.01, dahlah 1st time dapat CPUV ni.dah credited dah.ahaha =.="

    ReplyDelete
  6. oklah tu daripada kita dah lama sangat tak dapat CPUV

    ReplyDelete
  7. Wahh..tahniah ye...semoga terus berjaya..:D

    ReplyDelete
  8. ololo....takmo sedeh2 ye,nana singgah sini klik sokmo,hihi...

    ReplyDelete
  9. kenapa CPUV dr axis sgt pelik..haha..oklah supaya tabung kita sama2 naik niesa click ikea utk sally.. :)

    ReplyDelete
  10. Sama la kita sally, xtau mana dtg tetiba je dh kredit! Cehhh!

    ReplyDelete
  11. akak panggil tu cpuv pelik.. tiba-tiba dia kredit..

    ReplyDelete
  12. hmmm sabor je la sally. makin pelik dengan nuffnang sekarang

    ReplyDelete
  13. selalu tolong klik3 tabung sally :) tak pernah missed

    ReplyDelete
  14. takpelah, ada rezeki lain nanti tu

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!