Kita nak! Kita nak!!

2:30:00 PM Sally Samsaiman 45 Comments


Comel kan...? Ni semua dayah la punya kerja...dia share gambar ni kat fb sally kelmarin...kita nak...kita nak...mana kita nak cari biskut comel ni...huhu...even sally suka baking...tapi sally mmg failed bab nak buat cookies...serius woo...tak main-main...buat kuih raya pun semua kakak sally yang buat....sally tinngal uli, gentel dan tunggu dia masak....

Agak-agak kalau request kat +adrianna syaz dia nak buat tak kat sally..? hehehe...Sya! nak cookies ni...sya!! sya!!


Pastu kan...kalau sesiapa g makan KFC...pastu nampak dorang bertiga...macam gambar kat bawah...mohon terus beli dan pos kat alamat sally ye...hehehe...sally nak! pehlisss **begging face**


Sally tau korang sayang sally kan..? kan..? kan...?

Kalau tak pun tetap kena KAN jugak!!

Nak alamat nanti PM ye...hihihi

You Might Also Like

45 comments:

  1. comel la tak sangup nak makan..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Alaaa...kak mia beli utk sally jela...hehe...deal..?

      Delete
  3. dah buat cantik camtu , tak lalu lak nak makan ... sayang .

    ReplyDelete
  4. Ahahahah kak sally ni lawak ah :p
    hihihihi alaaa nak gak TT_TT

    huhuhu KITA NAK KITA NAK GAKKKK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape lawak..?hahaha...ish..sebok! Beli kat kak sally dulu..hihi

      Delete
  5. Doraemon!

    Comel betul cookies tu.

    ReplyDelete
  6. comelnyaaaa sekut doremonnn. hehee

    ReplyDelete
  7. akahkahkahkah...yang cookies tu mesti yana boleh buatkan, dia terror kut baking hewhew
    yang kfc tu ika selalu juga makan kfc tapi jarang laa pula beli yang holiday busket tu..hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...tu yg seru sya tu...hahaha....alaaa...bole je beli tanpa beli bucket tu..

      Delete
  8. uii, comelnya, nak satu boleyyy... hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untung mama semua bole, kecuali doraemon...haha

      Delete
  9. comelnya.. kak sally, belanja nuna satu! hahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lor...kak sally mintak kat nuna...nuna mintak kat kak sally plak..huhu

      Delete
  10. oh biskut doraemon yg comel..mungkin tak snggup nk mkn sbb comel..huhu

    ReplyDelete
  11. Boleh sally..hehe..bru smlm buat biskut khas tuk sally ni..krang sya letak gmbar eh ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaa...sally tak nak gmbr...sally nak biskut...huhu...sya...sya...sya...

      Delete
    2. ini tidak adillllll...wuwuwuwu akakpun nakkk

      Delete
    3. alamak kak zila! mana boleh...!!! hehehe =)

      Delete
  12. Tak sampai hati nak makan biskut tu kalau ada doraemon comel tuu .. Mesti sayang nak makan kan kak sally ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak sally...nmpk mknan mana ada sayang..hehehe...sume masuk dlm mulut..

      Delete
  13. waahhh kak sally. mana nak cri biskut comel tu? mesti sedap. kalau kak sally dapat hana pown nak jugak ! haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak sally pun masih mencari hana...huwaaaaa

      Delete
  14. sally!hihi....baru tadi makan kfc ni,sekali tgk dapat doremon terus teringat kat sally tau:)
    serious comel jangan jeles;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benci nana! Benci..! Huhu...nanti bg la kat sally...pelisssss...**begging face**

      Delete
    2. tak boleh;p nana bagi gambar je untuk sally,hihi....

      Delete
    3. X nak kawan dgn nana dah...suka menyedihkan jiwa dan raga T-T

      Delete
  15. hari 2 beli biskut lbh kurang mcm nilah.. tapi gambar teddy bear.. hikhik.. :D

    ReplyDelete
  16. memang comel la biskut tu.. maan nak cari?.. hihihi..
    wah, Sally nak ke doraemon tu?.. Ros pun nak, acener ni?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huwaaaa...sally pun xtau nak cari kat mana..hehe...mesti la nak...alaaa...ros xyah la amik...kasi sally je ye..? okay..? **begging face**

      Delete
  17. Replies
    1. Alaaa..akak tlg beli bg sally jela...? Okay..?

      Delete
  18. comelnya! :) doraemon lagi tuh,haha :DD

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!