Si Pak Janggut yg gedik!

8:43:00 PM Sally Samsaiman 23 Comments


benci betul tengok budak ni...saje je dia buat muka comel dia tu...dah la gemuk...pastu duduk tersadai macam tu...hahaha...budak baru lepas makan mmg gini....makan..makan...makan....aishhh...ikut perangai sape la suka makan ni..?

haip! jangan nak kata ikut perangai sally ek!!


You Might Also Like

23 comments:

  1. gebunya..hui hui...ni kalau kat kedai ribu raban gak nih

    ReplyDelete
  2. geramnya tengok dia kathy.. rasa nak dukung2 je.. :D

    ReplyDelete
  3. olo tomey tomeyyy :) tak bukan ekot prngai sally . ekot prgai kak liya la. ^_^

    ReplyDelete
  4. Geramnyaa tengok dia. Comellll !

    ReplyDelete
  5. alolo comey gile pak janggut ni :D

    ReplyDelete
  6. nak panggil tok janggut boleh? hihihih

    ReplyDelete
  7. Hye sally..
    ni kuceng awak ke?
    Comel nye..patut la nama pak janggut..
    mmg ade janggut rupanya. Haha..

    ReplyDelete
  8. ish2.... sama la kucing sy pun suka makan je..suh pi jalan2 umah jiran xmo..

    ReplyDelete
  9. sally hati2 tau, malam kang kinah nak culik itu pakcik janggut hahahhhaa

    ReplyDelete
  10. salam kak...
    alolololo...comelnye kak..bak sini kat sue....heheh nak jaga..
    sue ada jugak kucing....
    makan memilih kak oii...hehe

    ReplyDelete
  11. comel.. diaikut perangai tuan dia?. hihi no komen..

    ReplyDelete
  12. gemuk mcm kucing hana. hahaha geram nya !! nak cubit2 je tw. -_-

    ReplyDelete
  13. comei nye...rase macm nak cubet2 jae pipi die...eeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  14. comel...tapi didiey takut kucing..huhu

    ReplyDelete
  15. kucing sila jangan datang dekat dengan saya..layikkkkkkk :'(

    ReplyDelete
  16. mak aih!
    comelnya!!
    bg mkn ape ni ea?
    kucing MG si joe tu krus je tp tough! haha
    nk gemok cm ni..
    si joe tu assek belawan je
    aritu kena gigit tangn die ..
    tangn? kaki dpn ...hahah :)

    ReplyDelete
  17. awk comelnye dieee..geramm..janggut die mahal la..baka ape ni awk?

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum...

    Comelnya pak janggut....Sallysamsaiman nak tahu ker baka kucing ni?Pak janggut ni adalah baka parsi campuran...Tengok muka pun dah tahu...huhuhu

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!