Raya yang Korea sangat.

9:18:00 PM Sally Samsaiman 21 Comments

Petang tadi, kawan baik sally...Ain call...dia belajar kat Ipoh so jarang la dia balik...so, hari ni dia balik sebab cuti....macam biasa la...kalau balik je mesti dia nak g makan makanan Korea...ni sorang Melayu yang berlagak Korea...yg lagi sorang tu sally la...hahaha...

Macam biasa la...Korean Restaurant yang favorite sally...yang ada kat Ampang Point...Restaurant Gomonae...Ain ni tak sah kalau blk KL tak g makan kat sini...dia cakap sini punya Kimchi sedap...tapi mmg sedap pun..hehehe

 So, ni la Ain...kitorang kawan daripada darjah satu aku suka kamu...eh, tetiba ternyanyi lagu Mark Adam-Pencuri pulak..hahaha...serius la...kitorang mmg kawan dari darjah satu...cuma time tu takde la berapa rapat...hihi...
Abaikan muka budak-budak yang lapar pastu tunggu makanan lambat sampai..hihi...ade ke ambik gambar dengan Menu..? punya femes menu tu sampai semua orang nak bergambar dengan dia..hahaha....
 Yang atas tu Ain punya, sally makan yg bawah tu je...malas nak mkn pedas-pedas sbb takut perut meragam pulak esok...mau tak...dalam perut ni dengan Rendang Ayam ibu, rendang daging mama, kuah lodeh, nasi impit...LOL...kesian perut hari ni..hehehe
Ye, Sally akui...rakyat Malaysia mmg suka ambik gambar makanan sebelum makan...hahaha...lagi sekali selepas menu, benda yg paling femes dalam dunia ialah makanan...orang selalu ambik gambar dgn dia....termasuk budak bawah ni...

-___-''


So, how's your raya guys..??

You Might Also Like

21 comments:

  1. selalu sangat akak dengan kak lieya post makanan korea tw. jeles hana. sebab sampai sekarang tak ada kesempatan dapat makan. :(

    ReplyDelete
  2. @asha hana alololo...meh kita g mkn sekali meh :)

    ReplyDelete
  3. yawww nampak sungguh sedap. jadi lapaq lak. saya pun senasib dengan kak hana. jom kak hana kita suruh kak sally belanja. hohoho. :D

    ReplyDelete
  4. @Niena Reen wooo...ape komplot paksa belanja mkn ni..hihi

    ReplyDelete
  5. Wah.. nampak sedap ni.. menarik. Bolehlah sesekali nnti singgah di sana.. :)

    ReplyDelete
  6. woo makan makanan korea di hari raya haji ? melampau korea sgguh .. kak hari ni pon perut jem. semua nak menymbat ja ^_^

    ReplyDelete
  7. wahh.. mesti sedap.. lia xprnh agi makan. haha.. raya lia duk umah je lepas solat sunat aidiladha.. pastu, g umah tok lia sbb adek nge spupu lia smbut befday ^_^

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya haji sally. huhu orang lain makan rendang, sally makan makanan korea.. cun

    ReplyDelete
  9. Amboiii amboiii sally sedapnyaaa... ida hari ni ida makan nasik arab jer dengan mee kari ;)

    ReplyDelete
  10. pegi tak ajak..hahah

    Lamanya tak makan korean food. Kita nak ajak cik kembar gi makan la..adoi

    ReplyDelete
  11. Ehhh.orang raya makan rendang la...hihi

    ReplyDelete
  12. wah..selera korea ea..sama macam kakak ipar.hihi

    ReplyDelete
  13. macam sedap je...tak pernah lagi makan,huhu...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!