Kali pertama ibu tengok muka bakal menantu dia.

12:02:00 AM Sally Samsaiman 15 Comments

erk..! speechless kejap...telefon ibu dah habis kredit, dia suruh topup pagi tadi...tapi sally lupa...hehehe....so, terpaksa la kasi dia pakai telefon sally tadi...dia kalau satu hari tak bergosip dengan adik beradik dia mmg tak sah..hahaha...tapi...terlupa! gambar tu sally buat wallpaper...LOL!
Lepas dia letak telefon...dia usha buat muka tak puas hati..hahaha...dia tengok gambar lelaki kat wallpaper tu...hah! alamak...dah terperangkap...camne nak buat ni...? sally cuba buat muka selamba...buat-buat macam tak paham soalan yang bakal keluar dari mulut dia....

"Sape ni..?"
"Entah."
"Ni bukan......"
"Bukan laaaa"

mmmm...baru nak eksited....muka dah berbunga-bunga dah dia...al maklum la first time tengok muka bakal menantu dia..sengeh-sengeh macam kerang busuk....tapi ibu.....

tu muka Yong Hwa bu...Jung Yong Hwa...jangan nak mimpi dapat dia jadi menantu...mimpi pun jangan...hahahaha....kalau nak mimpi jugak, tahun depan kumpul RM 6,000,000 baru kita g masuk meminang dia....tu pun kalau sempat kumpul laaa kan...?


notakaki : sebenarnya dah lelap tadi...tetiba terbangun terus update blog...apekehayy....?

You Might Also Like

15 comments:

  1. ewah ewah..nasib baik mak tu tak tersedak. ha ha ha

    ReplyDelete
  2. Haha, kalau sy pun mcm segan kalau mak tgok gambar2 kt phone

    ReplyDelete
  3. @memmetlenggeng hahhaa...mana mgkn tersedak kak...ade kat sebelah je.. :P

    ReplyDelete
  4. @Teena Tna kan Teena kan..? sally bukan ape...kesian je dia tgk menantu dia org Korea :P

    ReplyDelete
  5. hahaha cik sally2 hhuhuhuhu bila laaa nak bawak menantu nehhh huhuhu

    ReplyDelete
  6. kt fon tak letak pun gmbar tunang, wlpun dh nak jadi bkal suami.. hahaha.. sebabnya cik abg pun xletak gmbar bakal wife dia kat wallpaper.. boleh gitu? :P

    ReplyDelete
  7. amboi kena pi meminang die pulak ye? haha..

    ReplyDelete
  8. Huahaha. Kalau letak gambar sendiri rasa pelik je kann. Dulu letak gambar ex terus kena perli. Wahaha. Skrg kosong je screen :P

    ReplyDelete
  9. Mak baru nak excited dapat bakal menantu Korea...

    Nisa'

    ReplyDelete
  10. Kalaulah budak si Jung tu meminang harus puasaa nazar seminggu ye Ss...hehe

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!