Dah pukul 4 petang.

4:16:00 PM Sally Samsaiman 13 Comments

yeay! sally menaip guna bahasa melayu dah..hahaha...mesti lidah dia dah berbelit
hahahaha...sila jangan berfikiran seperti itu ye kawan-kawan....dah pukul 4pm...cepat je masa berlalu hari ni..melayan Monday Blues tapi tangan masih lagi bertungkus lumus siapkan tugas hakiki sebagai anak buah kesayangan bos...hahaha...ayat! mmg sangat minta penampor...

yang best sekali, baru sally perasan...last sally makan tengah hari semalam kat INTEC..hehehe...masa lunch time kat kelas semalam...sampai sekarang sally belum makan pape lagi...fuhh...gila kuat la perut ni...mungkin sebab sally asyik minum air kot..tu yang tak terasa lapar....tapi sekarang baru rasa lapar and sakit kepala sebab masuk angin dah perut! adeh!!
p/s : Sape nak belanja sally makan..? dialu-alukan ^_^

You Might Also Like

13 comments:

  1. haa..apa? Sally nak belanja makan..bila? bila? hehheh

    ReplyDelete
  2. huhuhu mummy saly, kita pun lapooo gakkkk neh haha

    ReplyDelete
  3. silalah makan..jangan sampai gastrik ek.

    ReplyDelete
  4. alamak jangan smpai jadi mcm 'later' hehe

    ReplyDelete
  5. hi sally! :) i minat jonghyun cnblue semenjak tengok running man! hehe i baru aktif blogging sila singgah eh hehehe

    ReplyDelete
  6. hm.. kalau smpai nk makan pun malas, dah tak bleh buat apa2 lagi dah.. hehehe

    ReplyDelete
  7. kartun kat atas tu macam tepat je gambarkan diri saya..haha :P

    ReplyDelete
  8. Haha. Lebih kurang laa kite. Perut lapar, tapi malas. Apa pun tak boleh nak buat.

    ReplyDelete
  9. Sally oh Sally, jangan lupa yang makanan perlu sentiasa di ambil setiap 3 jam, tapi dengan kuantiti yang sedikit/sederhana. So you can keep your metabolism working.

    Nisa'

    ReplyDelete
  10. TU DIA LAMA NYA SALLY XMAKAN.. OH MY BAHAYA TAU JGN WT CEMNI SELALU ^_^

    ReplyDelete
  11. hehehe apapun perut kena isi sikit juga !

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!