Wednesday, September 25, 2013

Cendawan Goreng Tepung!

Hari ni bukan nak kongsi resepi ye...just nak kasi tau sally dah dapat makan cendawan goreng tepung...ye, nampak macam agak pathetic disitu...tau tak kat area ampang ni takde langsung cendawan...? dari sebesar-besar pasar raya sampai la kat sekecik-kecik kedai runcit takde cendawan...dah nak dekat 2 minggu sally mengidam nak makan kot...hehehe...kesian kan...?
 Bila dapat beli hari ni...punya la fresh cendawan dia...hahahaha....happy! dah la besar-besar kelopak dia....bestnya!!
 Cik Sally ni pemalas...so,dia beli la tepung yang dah siap...hahaha...tapi campur sikit lada hitam dengan garam...so, baru sedap!!
tadaaaa...hehehe...yeay! dah tak kempunan dah...alhamdulillah ^_^

13 comments:

  1. sedapnya akak. meleleh seyh !! pos ke rumah hana. haha :D

    ReplyDelete
  2. pergh sedapnya. meleleh seyh. pos ke rumah hana akak. haha :D

    ReplyDelete
  3. eii sedapnya!! sy dah lama tak mkn cendawan. share le sikit. hihi. :D

    ReplyDelete
  4. nak sikit sally, kecur air liur ni heheh

    ReplyDelete
  5. cendawan ni gulai pun sodap...nyum3x..favorite.. terliur ahhh..

    ReplyDelete
  6. tengok gambar ni, terus rasa mengidam nk makan...

    ReplyDelete
  7. uii.. sedapnya... mama suka betul makan benda ni..

    ReplyDelete
  8. nape x gtau akak .. kat sini cendawan bersepah sampai kat divider jalan pon ada cendawan , hehehee... kalo pos guna poslaju sure xkecut punya lah kan.. tau kat sini sebungks besaq tu RM6 ja.. makan lah sampai muntah

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!