Wednesday, September 4, 2013

Bila Sally dikatakan MENTAL!

hahaha...kejam..kejam...dapat kawan yang terlalu "ambil berat" ni kan..hahaha...sebelum ni sally dah bagi tau kat Facebook, yang penyakit meroyan kat Jung Yong Hwa akan berlarutan selama sebulan...sekali setepek kena batang hidung! haihh la sahabat...terima kasih atas peringatannya yaa..hahaha...sangat hargai! >_<

5 comments:

  1. haha biasa la tu kak sally. nad pun x bnyk post kat fb pasal kpop nie ><

    ReplyDelete
  2. eehhh...status kita sama lah ! haha

    ReplyDelete
  3. prihatin sungguh sahabat sally tu... tapi akak rasa cam lama jer berlarutan ni... he he he...

    ReplyDelete
  4. @Nadya : hahaha...ni kwn akak nk perli ni...

    @Karmila : heehe..sama..?? yeay!

    @Farah : hehehe...baik punya perli kan..? :P

    ReplyDelete
  5. minat punya pasal, pedulikan apa kata mereka..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!