Memang nampak agak pathetic!

12:06:00 PM Sally Samsaiman 6 Comments

Assalamualaikum...

apa yang pathetic..?? hahaha...sally ditegur ramai bloggers...kenapa tak letak iklan Nuffnang kat blog...meh sally kasi tau kenapa! Masa zaman muda remaja baru nak tulis blog dulu...sally pernah jugak letak iklan Nuffnang...so, bila dah nak dekat 2 tahun...masa tu followers tak bertambah...tetap jer 38orang selama 2 tahun ..=.=" bayangkan dah 2 tahun takde langsung dapat pape dari iklan Nuffnang tu...

nampak sangat takde orang baca blog kau sally.... *penampar!

sally tengok iklan Nuffnang tu macam takde guna kat blog sally...last-last kena buang la beliau!

Nak dijadikan cerita...semalam hati ni tergerak nak tengok Nuffang sally....eh, dah takde iklan...ada pulak duit...? adoi! ni ialah kes menyesal pergi abandoned sally punya Nuffnang!

hehehe...kesimpulannya, sally dah letak balik iklan Nuffnang sally kat dalam blog..dah tu? tak reti-reti lagi nak klik..?? derma la kat budak yang baru letak iklan Nuffnang ni...kesia dia...tak macam korang yang dah beribu riban Nuffnang kasi duit! derma...derma...dermaa...tau!!

sayang korang kalau korang klik! kalau tak klik tak nak sayang!! xoxo ...


You Might Also Like

6 comments:

  1. haha..akak pon bru blh 15 henggit dik..:)

    ReplyDelete
  2. ok la..ok la..sy klik..huhhu..klu rajin kli sy nyer sekali yer..huhuhu

    ReplyDelete
  3. saya pun nanti sy klik stiap dtg blog akak , akak jgn lupa klik sy punya. saya cuma dapat kmpul RM1 jeh sejak bln 8 lepas. sedih2 :)

    ReplyDelete
  4. Hehe.. kita punya pun x seberapa hehe.. :)

    ReplyDelete
  5. Haha. nuffnang saya baru ada rm7. sedih betul.


    btw dah klik iklan nuffnang. klik iklan saya pulak. hehehe >.<

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!