Makan burger setiap hari untuk diet ?

10:34:00 AM Sally Samsaiman 6 Comments

Assalamualaikum...

hehehe...sally tau...mesti ramai yang klik kan bile baca title ni...burger yg sally cakap tu...kalau saiznya yg besar ni...kalau yg besar macam burger bakar Abg Burn tu mmg tak la kan...


hehehe...kalau yg suka makan burger tu, pastikan burger korang besar ni jer...kalau besar lagi nnt jadi bulat macam sally =.="

p/s : kalau sally...makan burger ni rasa kat celah gigi jer ooo...

Happy Monday peeps! :)

You Might Also Like

6 comments:

  1. memang omei!! nk mkn pn pikir 2,3 kali..xknyang..haha

    ReplyDelete
  2. mana kenyang?hahaha tak selera tgk kecik benau..hahah

    ReplyDelete
  3. Ewahhh ewahh. Kemain kecik kan? Manalah kenyang cik kak oi :p

    ReplyDelete
  4. ade jual ke roti saiz tu? ss pun agaknya kt celah gg je ni. :(

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!