Mengidam Nasi Kerabu :(

12:34:00 PM Sally Samsaiman 7 Comments

assalamualaikum...huihhh...dari semalam lagi sally dok asyik teringat kat nasi kerabu...alaaa...nasi yang warna biru...banyak sayur tu...yang ade keropok...sometimes ade daging bakar or ade ikan goreng...alaa...nasi kerabu...nasi kerabu...tak tau ker...?? *nak kena penampar sally ni...

pergghhh...sedaap gila kalau dapat solok lada tu...aiseh !! geram jer tengok aihhh....ade tak sesapa tau kat mana nak cari nasi kerabu time tengahari macam ni kat area Ampang...??

meleleh air liurrr....ade bawang putih tu lagi....aisehhh...boleh gila oo...kalau tak dapat hari ni !!! ^_^


You Might Also Like

7 comments:

  1. Sedap. Kalau bulan puasa, selalu beli nasi kerabu untuk buka puasa ,..

    ReplyDelete
  2. ala sedapnya...lama xpekena nasi kerabu..

    ReplyDelete
  3. uikssss...betol2 kasik org teliur ni

    ReplyDelete
  4. alamak! nampak entry neh! saya memang suka sangat nasik kerabu. huhuhu dulu tak makan. tapi sekang dah tergila2 kan nasik kerabu sally tau. uhuhuhu

    ReplyDelete
  5. sedapnya tapi kak mv tak reti makan

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!