Short Entry.

11:49:00 AM Sally Samsaiman 7 Comments

assalamualaikum...


korang rasa betul tak..? bagi sally betul...sebab kadang-kadang kita tak perasan yang sedikit pun pertolongan yg kita bg kat orang...orang tu akan kenang sepanjang masa...sally pun selalu rasa macam tu...kadang benda simple je...mcm kawan sally hantar g stesen LRT@KTM lepas blk kelas hari ahad...tp rasa nak berterima kasih kat dia...mcm x terbalas jasa dia...ye la...sebab sally kan takde lesen nk drive...nak drive tu boleh...tp secara HARAM la...ekekeekek...lagipun kereta nya ade satu jer...kalau sally bawak...otomatik orang kat rumah patah kaki la takde kenderaan...^_^

ohh! tapi korang jangan jadi macam ni pulak...
|
|
|
V

sebab ramai sangat "kenalan" sally yang berperangai macam ni...alaaa...macam entry sedih ni...ni perangai "kacang lupakan kulit"..bila kat bawah mengemis...bila dah kat atas...sombong,bongkak...

notakaki : memang kadang-kadang rasa nak kasi tapak kaki jer kat muka sombong kau tu!

You Might Also Like

7 comments:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!