Karena Ku Cinta Kau .. eh eh ...

2:39:00 PM Sally Samsaiman 2 Comments

assalamualaikum...

hari khamis sejuk lepas hujan lebat dekat Ampang, membawa diri terbang..ala ala lagu zizan...eh eh...lirik lagu ni..saje nak share...lagu BCL...or as known as Bunga Citra Lestari...alaaa...bini Ashraff Sinclair tu laa...quite a nice lyrics...a very deep meaning..to me..seriously...ok..? Meh kita karoke .. lalalala ..
*jgn la hujan lebat balik..teeehee

Jika ada yang bilang ku lupa kau
Jangan kau dengar
Jika ada yang bilang ku tak setia
Jangan kau dengar
Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau

Jika ada yang bilang ku tak baik
Jangan kau dengar
Jika ada yang bilang ku berubah
Jangan kau dengar
Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tahu kau selalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau

Jika kau tak percaya padaku
Sakitnya aku
Jika lebih dengar mereka
Sedih hatiku
Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau.. kau..

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tahu kau s'lalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tahu kau slalu ingin denganku
Kau tahu ku juga ingin denganmu
Ku tahu kau s'lalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau 

**lirik ni saya tujukan khas kepada awak, Adam Levine . HAHAHHAHAHA


Ok...main-main jer...jgn marahh...have a nice Thursday people! :)

You Might Also Like

2 comments:

  1. lah ingat nak bagi kat abg ker...tup2 adam ni juga..hehe..cubit2 HB & nuffnang

    ReplyDelete
  2. heheheh...alaa @Mrs Velentine...kita tade org nak...Adam Levine je yg nak kat kitaa...ehh.. ^_^

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!