Wednesday, May 23, 2012

mimpi ular, positif atau negatif...

hai...hai...assalamualaikum...
semalam 1 Rejab...entah ape petanda...
malam tadi mimpi macam2...semuanya berkaitan ular...haihhh...

3 scene:
mimpi semalam:

1) mimpi kena belit dgn ular yg besar...macam anakonda tu..
2) mimpi kena keliling dgn ular yg banyak...seraammm~
3) mimpi ada ular masuk dalam rumah...

Bila search punya search...ada 1 blog ni tulis...

 
-Jika bermimpi melihat ular
yang banyak, maka pertanda akan mendapatkan kebahagiaan yang tak terduga.
-Jika bermimpi melihat ular masuk rumah, maka pertanda akan kedatangan tamu yang membawa kebahagiaan.
-Jika bermimpi dililit ular, maka pertanda akan melaksanakan hajat.

sumber : INKUIRI 

haihh...tadi dah senyum lebar dah...tapi tadi borak dengan bos...tanya dekat dia...

"selalunya kalau mimpi mcm tu, ada orang yg rapat dengan awak nak buat benda yang x elok(sihir)"

ahh ! sudah !! kenapa mcm tu pulak...x baik buat aku mcm tu...aku xpenah pun buat salah dekat org...kot...

dah...tiba-tiba pulak aku rasa x selesa...entah ye betul atau tidak...wallahualam...

semoga apa yg dimimpi tu...biarlah yang baik-baik aje yang berlaku..insyaAllah...semoga orang yg nak musnahkan aku tu sedar dan Allah ampunkan dosa-dosa dorang...

and...dah alang-alang aku taip entry ni...aku mintak maaf la kalau ade yang terasa hati atau marahkan aku...aku pon xtau dg sape aku buat salah...tapi maafkan aje la...ye...sumpah aku x perasan...maaf sangat...

p/s : orang kata mimpi mainan tidur...tapi kalau pun betul, semoga Allah lindungi aku..

notakaki : jangan lupa basuh kaki sebelum tidur !

No comments:

Post a Comment

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!