mimpi ular, positif atau negatif...

3:23:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

hai...hai...assalamualaikum...
semalam 1 Rejab...entah ape petanda...
malam tadi mimpi macam2...semuanya berkaitan ular...haihhh...

3 scene:
mimpi semalam:

1) mimpi kena belit dgn ular yg besar...macam anakonda tu..
2) mimpi kena keliling dgn ular yg banyak...seraammm~
3) mimpi ada ular masuk dalam rumah...

Bila search punya search...ada 1 blog ni tulis...

 
-Jika bermimpi melihat ular
yang banyak, maka pertanda akan mendapatkan kebahagiaan yang tak terduga.
-Jika bermimpi melihat ular masuk rumah, maka pertanda akan kedatangan tamu yang membawa kebahagiaan.
-Jika bermimpi dililit ular, maka pertanda akan melaksanakan hajat.

sumber : INKUIRI 

haihh...tadi dah senyum lebar dah...tapi tadi borak dengan bos...tanya dekat dia...

"selalunya kalau mimpi mcm tu, ada orang yg rapat dengan awak nak buat benda yang x elok(sihir)"

ahh ! sudah !! kenapa mcm tu pulak...x baik buat aku mcm tu...aku xpenah pun buat salah dekat org...kot...

dah...tiba-tiba pulak aku rasa x selesa...entah ye betul atau tidak...wallahualam...

semoga apa yg dimimpi tu...biarlah yang baik-baik aje yang berlaku..insyaAllah...semoga orang yg nak musnahkan aku tu sedar dan Allah ampunkan dosa-dosa dorang...

and...dah alang-alang aku taip entry ni...aku mintak maaf la kalau ade yang terasa hati atau marahkan aku...aku pon xtau dg sape aku buat salah...tapi maafkan aje la...ye...sumpah aku x perasan...maaf sangat...

p/s : orang kata mimpi mainan tidur...tapi kalau pun betul, semoga Allah lindungi aku..

notakaki : jangan lupa basuh kaki sebelum tidur !

You Might Also Like

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!