1 Rejab ! *gembira dan pasrah

10:35:00 AM Sally Samsaiman 1 Comments

halo !! assalamualaikum...
hihihi...hari ni 22th may...bersamaan dgn 1 Rejab...
sape pose hari ni angkat -angkat kening...hahha...
aku pon pose jugak hari ni...sambung dr semalam..
tapi hari ni x bangun sahur...moga-moga Encik Gastrik x datang menjengah hari ni...
ni pun pinggang dah sakit sangat dah ni...haii ~

usahkan dengan lapar sampai sakit pinggang ni...
demam pula datang menjengah...
haii...sakit kepala, hidung berair...asyik bersin jer...
habis sekotak tisu dekat ofis ni dok mengelap sisa-sisa hingusan...

hahhaha...
sudahlah dengan penyakit aku...
mintak-mintak la dugaan ni x ganggu proses puasa hari ni...

p/s : tahniah dekat sape yang berpose tu ye !

notakaki : macam ade perasaan rindu dekat dia lagi ..

You Might Also Like

1 comment:

  1. it's really nice and meanful. it's really cool blog. Linking is very useful thing.you have really helped lots of people who visit blog and provide them usefull information. by Index Apk

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!