Freaky Friday #3

4:29:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

heyya there ! assalamualaikum...ouh...how freaky can my life could be ? ohh...first of all..syukur alhamdulillah...for Allah 'rezki'...sebab minggu ni dapat banyak order..huhuhu...macam biasa la...apam polkadot tu mmg feberet...n no forgatten...ibu punya nasi lemak...hahahha...nak dikisah kan...khamis ada tempahan nasi lemak..and apam polkadot and aga-agar pelangi yg comel lote...*eeewwaaahhh!*

sambungan order hari jumaat...100 pax of Nasi Tomato ! hooo...sumpah penat...starting yesterday 12pm I'm working till now...huaraghh...ngantok sesangat...sesangattttt..penat gila woo..dah la x tido...siap2 terus kena masuk office...meneruskan tugas hakiki sebagai kerani yg comel dan dikehendaki oleh bos..hahahhaa...

so ! saya akan qada' tido pada malam ini sebab saya sgt la penat dan tidak berdaya...ni nak buat keja pun takde mood langsung...*taip entry ni masih ade tenaga* hahahhaa...kesian tak kat saya ? kesian kan ? kan ? kan? *kenapa kena tanya byk kali ?*

tapi takpela...org cakap...bukan senang nak senang...kan...so, Allah pun suka bg kita kesusahan supaya kita bersyukur dgn kesenangan yg kita akan capai nanti..insyaAllah...





p/s : masa untuk tulis entry ni ialah daripada 12.30 pm sampai 4.25pm...nak membuktikan betapa penat hari ni..

You Might Also Like

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!