#Tanpa

2:52:00 PM Sally Samsaiman 0 Comments

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati
Hohoo…

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati
Hohoo…

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati
Hohoo…

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
hohoo…

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati
Hohoo…

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati

ok,kali ni aku surrender...mmg dah rindu tahap gaban dah...sedih gila...sumpah mcm loser pon ade...jgn la mcm ni...aku tak reti la nak rawat hati ni lagi...cukuplah hati kau sakit...tak reti nak ajar, jgn suka benda yg org punya...jgn rampas benda hak org...jgn puja benda yg x kan kesampaian...cemana lagi aku nak jar kau haa, hati ? camne?? camne baru kau nak belajar jgn sakit ?? aku dah x tahan asyik asyik sakit...sakit...boleh gila aku tau x hati ??

p/s : ok ! aku sgt emo...sekian..

You Might Also Like

0 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!